La biblioteca solsonina fa Carnaval el primer de març amb un taller infantil
Divendres 1 de març a les 4 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Joan Casafont: «Anirem a totes. Haurà de ser un jutge i no l'administració que decideixi si s'han de matar» Redacció
-
Més de 300 persones van omplir la Sala Polivalent de Solsona en solidaritat amb el poble palestí Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès presenta un recull dels relats guanyadors del concurs de la gent gran (2013-2022) Redacció
-
-
Publicat el 21 de febrer de 2019 a les 19:00
Aprofitant que les escoles de Solsona fan festa el divendres de Carnaval, com a dia de lliure disposició, la Biblioteca Carles Morató proposa a les famílies amb infants a partir de 5 anys una activitat de tarda vinculada a la festa. Es tracta d’un taller d’elaboració de màscares. És una proposta gratuïta, però cal inscriure-s’hi prèviament, ja que les places són limitades.
Els nens i nenes, que han d’anar acompanyats d’almenys una persona adulta, podran fer caretes del Mocós i la Geganteta –cal que duguin de casa tirsores i pega de barra. Abans, el personal de la biblioteca els explicarà un conte i els convidarà a mirar llibres de gegants. Aquesta activitat començarà a les quatre a la Biblioteca Carles Morató.
Acte: Taller d’elaboració de màscares del Carnaval de Solsona per a infants a partir de 5 anys
Dia: divendres primer de març
Hora: 16 h
Lloc: saló de les Homilies d’Organyà de la Biblioteca Carles Morató
Inscripció: a la biblioteca
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Concert de Bluestime a l’Sputnik
-
Cultura i Mitjans
Un projecte ajuda a donar a conèixer el patrimoni solsoní a les noves generacions
-
Cultura i Mitjans
L'escriptor Andreu Claret presenta a Solsona «La casa de les tres xemeneies»
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida porta a Solsona el concert «Univers Viñes»
-
Cultura i Mitjans
L’Aula d’Extensió Universitària de Solsona parlarà d’intel·ligència artificial amb el doctor i investigador del CSIC Ramon López de Mántaras
-
Cultura i Mitjans
La Sala d'exposicions de L'Artesana inaugura aquest dissabte, «Del part a l'art»
