Unes 500 persones van omplir la mitja sala polivalent que es va habilitar per acollir la trobada d'acordionistes Foto: Ramon Estany
Una nombrosa representació d'acordionistes catalans, andorrans, portuguesos i francesos van pujar a l'escenari de la Sala Polivalent per deleitar a un públic fidel que any rere any no es perd la cita amb la música més tradicional.
Un moment especialment emotiu va ser quan va pujar a l'escenari per rebre un homenatge de mans de l'alcalde de Solsona i l'Associació Amics de l'Acordió el Ramon Riu (El Silo), per haver estat un dels tres impulsors d'aquesta trobada, juntament amb Josep Valls (ja difunt), i Josep Puig.
Homenatge a Ramon Riu Foto: Ramon Estany
Actuació d'un grup andorrà portugués Foto: Ramon Estany
Més de 500 persones a la Trobada d'acordions
La Sala Polivalent de Solsona va acollir la 28a Trobada d'Acordionistes de Solsona
ARA A PORTADA
-
L’infantil femení del CB Solsona, campiones de lliga després d’una temporada d’esforç i creixement Redacció
-
-
-
El Solsonès impulsa una nova edició del «Sant i Sidra» amb música en directe i gastronomia local Redacció
-
La Fira de Sant Isidre creix fins als 140 expositors, més d’un 10 per cent més que l’any passat Redacció
Publicat el
04 de setembre de 2011 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Institut de Solsona acull un nou cicle de xerrades Mosaic centrat en la música i la natura
-
Cultura i Mitjans
La biblioteca de Solsona programa tres activitats per a la primera infància i embarassades
-
Cultura i Mitjans
Projecció de «Trobar el lloc» a Solsona
-
Cultura i Mitjans
Eduard Gener presenta «Cardener» a Solsona
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Solsona organitza un espectacle familiar, la presentació de Solsonianes i portes obertes
-
Cultura i Mitjans
És presenta a Solsona «La Mort i els seus amants» i tres altres llibres de Joma
