La Fira de Sant Isidre acollirà diferents actuacions musicals durant el cap de setmana. La plaça Sant Roc, repeteix com a epicentre de l'Hora del Vermut, mentre que a la plaça Sant Joan, s’han programat diversos concerts.
Dissabte, 12 h: L’Hora del Vermut a la plaça Sant Roc
A les dotze del migdia, la plaça Sant Roc serà l'escenari de l'Hora del Vermut, amb música en directe a càrrec de la banda del Pagès de Matamargó, acompanyada d'una selecció de productes locals.
Dissabte, 17 h: Concert de l’Escola Municipal de Música Joan Roure a la plaça Sant Joan. A les cinc de la tarda, la plaça Sant Joan serà l'escenari del concert de l’alumnat de l’Escola Municipal de Música Joan Roure.
Dissabte, 19 h: Actuació de la Big Band de l’Escola Municipal de Música Joan Roure a l'espai gastronòmic de la Fira
A les set de la tarda, l’espai gastronòmic de la Fira serà l'escenari d'una actuació de la Big Band de l’Escola Municipal de Música Joan Roure.
Dissabte, 20:15 h: Actuació de Dj Monty a l'espai gastronòmic de la Fira
A un quart de nou del vespre, l’espai gastronòmic de la Fira continuarà la festa amb una sessió de Dj Monty.
Diumenge, 12 h: L’Hora del Vermut a la plaça Sant Roc
El diumenge a les dotze del migdia, la plaça Sant Roc repetirà l'experiència de l’Hora del Vermut amb música en directe a càrrec de “Lactik” i una selecció de productes locals.
Diumenge, 16:30 h: Concert de l’Àtic taller musical a la plaça Sant Joan
A dos quarts de cinc de la tarda, la plaça Sant Joan serà l'escenari d'un concert a càrrec dels grups de banda, Combo i el cor Ney Gospel Solsona de l’Àtic taller musical.
Per a més informació sobre el programa complet d'activitats visiteu www.solsonesfires.cat.
La música en directe guanya protagonisme a la Fira de Sant Isidre
Cultura i Mitjans
La plaça Sant Roc repeteix com a escenari de l'Hora del Vermut, mentre que la plaça Sant Joan acollirà diferents concerts al llarg del cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Societat Solsona restableix l'activitat a l'estació d'autobusos després dels treballs de renovació Ramon Estany Montanyà
-
Societat Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Zoo del Pirineu alerta del risc d’atropellaments de fauna salvatge durant les nits d’estiu Redacció
-
Societat El festival de referència de l’economia solidària rural catalana aterra al Solsonès Redacció
Publicat el
08 de maig de 2024 a
les 13:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Casa Rotxé reobre com a llibreria a Peramola per dinamitzar la cultura local
-
Cultura i Mitjans
Pas de l'Equador de «Rineréscultura», que aplega 21 actes lúdics i artístics
-
Cultura i Mitjans
Reconeixement a l'equip que ha rehabilitat la Casa Gran de Riner
-
Cultura i Mitjans
«L’Espontani» proposa compartir escenari amb professionals en un entorn natural del Solsonès
-
Cultura i Mitjans
Paral·lel Festival: una dècada redefinint l'experiència de l'electrònica a la natura
-
Cultura i Mitjans
Sant Climenç obre l’estiu-tardor cultural amb un concert gratuït per al públic
