La Fira de Sant Isidre acollirà diferents actuacions musicals durant el cap de setmana. La plaça Sant Roc, repeteix com a epicentre de l'Hora del Vermut, mentre que a la plaça Sant Joan, s’han programat diversos concerts.
Dissabte, 12 h: L’Hora del Vermut a la plaça Sant Roc
A les dotze del migdia, la plaça Sant Roc serà l'escenari de l'Hora del Vermut, amb música en directe a càrrec de la banda del Pagès de Matamargó, acompanyada d'una selecció de productes locals.
Dissabte, 17 h: Concert de l’Escola Municipal de Música Joan Roure a la plaça Sant Joan. A les cinc de la tarda, la plaça Sant Joan serà l'escenari del concert de l’alumnat de l’Escola Municipal de Música Joan Roure.
Dissabte, 19 h: Actuació de la Big Band de l’Escola Municipal de Música Joan Roure a l'espai gastronòmic de la Fira
A les set de la tarda, l’espai gastronòmic de la Fira serà l'escenari d'una actuació de la Big Band de l’Escola Municipal de Música Joan Roure.
Dissabte, 20:15 h: Actuació de Dj Monty a l'espai gastronòmic de la Fira
A un quart de nou del vespre, l’espai gastronòmic de la Fira continuarà la festa amb una sessió de Dj Monty.
Diumenge, 12 h: L’Hora del Vermut a la plaça Sant Roc
El diumenge a les dotze del migdia, la plaça Sant Roc repetirà l'experiència de l’Hora del Vermut amb música en directe a càrrec de “Lactik” i una selecció de productes locals.
Diumenge, 16:30 h: Concert de l’Àtic taller musical a la plaça Sant Joan
A dos quarts de cinc de la tarda, la plaça Sant Joan serà l'escenari d'un concert a càrrec dels grups de banda, Combo i el cor Ney Gospel Solsona de l’Àtic taller musical.
Per a més informació sobre el programa complet d'activitats visiteu www.solsonesfires.cat.
La música en directe guanya protagonisme a la Fira de Sant Isidre
La plaça Sant Roc repeteix com a escenari de l'Hora del Vermut, mentre que la plaça Sant Joan acollirà diferents concerts al llarg del cap de setmana
ARA A PORTADA
-
ERC Solsonès es referma en què el Centre Sanitari ha de deixar de ser gestionat pel Consell Comarcal Redacció
-
Joan Casafont: «Anirem a totes. Haurà de ser un jutge i no l'administració que decideixi si s'han de matar» Redacció
-
Més de 300 persones van omplir la Sala Polivalent de Solsona en solidaritat amb el poble palestí Redacció
-
El Consell Comarcal del Solsonès presenta un recull dels relats guanyadors del concurs de la gent gran (2013-2022) Redacció
-
Publicat el 08 de maig de 2024 a les 13:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Concert de Bluestime a l’Sputnik
-
Cultura i Mitjans
L’Arxiu Diocesà de Solsona restaura el Totum de Sant Martí de Joval (s. XIX)
-
Cultura i Mitjans
Un projecte ajuda a donar a conèixer el patrimoni solsoní a les noves generacions
-
Cultura i Mitjans
L'escriptor Andreu Claret presenta a Solsona «La casa de les tres xemeneies»
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida porta a Solsona el concert «Univers Viñes»
-
Cultura i Mitjans
L’Aula d’Extensió Universitària de Solsona parlarà d’intel·ligència artificial amb el doctor i investigador del CSIC Ramon López de Mántaras
