Solsona obre el procès de selecció per contractar monitors i taquillers de les piscines municipals

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 9 de maig de 2016

Publicat el 19 d’abril de 2016 a les 07:22

Imatge d’arxiu de les piscines municipals solsonines Foto: Aj Solsona


Contractació de 2 places de taquiller/a per a les piscines municipals, estiu 2016

Les tasques a realitzar són les següents: ­ Control diari de caixa. ­ Atenció al públic. ­ Inscripcions i control d’inscrits a les activitats. ­ Control d’accés d’usuaris i del compliment de normativa dels menors d’edat. ­ Altres tasques pròpies del lloc de taquiller/a.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, mitjançant contracte d’obra o servei determinat i el període serà del 22 de juny de 2015 al 31 d’agost de 2016. El contracte serà a temps parcial i l’horari serà de dilluns a diumenge segon els torns establerts.
El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes bases, el Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.

Presentació de sol∙licituds
 Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registre d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell núm. 20, 25280, telèfon 973480050, horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 a 13.00 hores) una sol∙licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web http://www.ajsolsona.cat/ca/l­ajuntament/ofertes­laborals, adreçada a l’alcalde president de l’Ajuntament.
3. Les sol∙licituds també podran presentar­se en altres registres públics habilitats i a les oficines de correus. En aquest cas s’haurà de trametre via fax (973482361) o via correu electrònic (recursos_humans@ajsolsona.cat) còpia de la sol∙licitud degudament registrada.
4. Els/les aspirants amb discapacitat podran sol∙licitar les adaptacions necessàries per a la realització de les proves i, en el seu cas, del lloc de treball.
5. Per ser admès/sa en les proves selectives, a la sol∙licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora degudament compulsats els documents següents: ­ Fotocòpia autentificada del DNI. ­ Fotocòpia autentificada de la titulació exigida, o resguard de pagament dels drets d’obtenció. ­ Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, corresponent al nivell C1 de coneixements del català. ­ Currículum vitae.
­ Certificat d’antecedents penals*. ­ Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al∙legats per valorar el concurs, de conformitat amb el barem exposat a la base sisena. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida laboral.
* En el cas que no s’aporti el certificat d’antecedents penals sol∙licitat, les persones aspirants podran presentar una declaració jurada o promesa de no haver estat condemnats per sentència ferma autoritzant a l’Ajuntament de Solsona a comprovar la veracitat de la declaració.
Fases del procés selectiu:
1. Selecció. És per la modalitat de concurs i consta de tres fases: 1.1. Valoració de mèrits. Consisteix en la valoració del currículum dels aspirants, d’acord amb el barem següent, i sempre sobre la documentació acreditativa aportada dins el termini de presentació d’instàncies (l’experiència s’acredita amb l’Informe de vida laboral).
1.1.1. Experiència professional en tasques administratives o de recepcionista. Es puntuarà a raó de 0,25 punts per 30 dies treballats, fins a un màxim de 4 punts.
1.1.2. Formació complementària. Es valorarà la formació superior a raó de 0,50 punts per formació de grau superior o batxillerat i 0,75 punts per formació universitària. Si acrediten ambdues titulacions es puntuarà únicament la titulació superior. Puntuació màxima 0,75 punts.
1.2. Prova de coneixements lingüístics. Per a aquelles persones que no acreditin disposar del certificat de nivell C1 de la Secretària de Política Lingüística. Aquesta prova és eliminatòria i té un resultat d’exercici apte o no apte.
1.3. Entrevista personal. No tindrà caràcter obligatori i es realitzarà a petició del tribunal. Donat el cas que es realitzi l’entrevista, aquesta tractarà sobre qüestions relacionades amb les funcions a realitzar pel lloc a proveir i amb l’experiència professional de l’aspirant. La puntuació màxima a atorgar en aquesta prova serà de 2 punts.

Contractació de monitors/ores per a les piscines municipals, estiu 2016
El nombre de monitors a contractar dependrà del nombre d’inscrits a les activitats.
Les tasques a realitzar són les següents: ­ Fer­se càrrec del grup assignat. ­ Executar les activitats fixades pel coordinador amb al seu grup. ­ Vetllar pel correcte ús del material i la seva conservació. ­ Altres tasques pròpies del seu lloc de treball.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, a raó de 21 hores setmanals prestades de dilluns a divendres de 9 hores a 13 hores, més 1 hora de programació setmanal. Aquestes jornades s’ampliaran per atendre els serveis que es prestin fora d’aquest horari, com el canguratge matinal o les classes dirigides a les tardes.
La durada del contracte dependrà del nombre de nens inscrits a les activitats, de manera que en funció del nombre d’usuaris es reduirà o ampliarà el nombre de monitors segons les necessitats del servei. L’inici de les activitats serà el dia 27 de juny de 2016.

El sistema de selecció dels aspirants s’efectuarà d’acord amb el que preveuen aquestes bases, el Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant RPEL) i la legislació concordant.
Presentació de sol∙licituds  Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el registre d’entrades de l’Ajuntament de Solsona (carrer del Castell núm. 20, 25280, telèfon 973480050, horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i dissabtes de 9.00 a 13.00 hores) una sol∙licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la pàgina web http://www.ajsolsona.cat/ca/l­ajuntament/ofertes­laborals, adreçada a l’alcalde president de l’Ajuntament.
Les sol∙licituds també podran presentar­se en altres registres públics habilitats i a les oficines de correus, sempre que es compleixin els requisits que s’estableixen a l’article 38 de la LRJPAC i l’article 31 del Reglament estatal de serveis postals (RD1829/99). En aquest cas s’haurà de trametre via fax (973482361) o via correu electrònic (recursos_humans@ajsolsona.cat) còpia de la sol∙licitud degudament registrada.
Els/les aspirants amb discapacitat podran sol∙licitar les adaptacions necessàries per a la realització de les proves i, en el seu cas, del lloc de treball.
Per ser admès/sa en les proves selectives, a la sol∙licitud s’ha de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona de la convocatòria, i s’hi ha d’adjuntar alhora degudament compulsats els documents següents:  ­ Fotocòpia autentificada del DNI. ­ Fotocòpia autentificada de la titulació exigida, o resguard de pagament dels drets d’obtenció. ­ Fotocòpia autentificada del certificat de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent, corresponent al nivell C1 de coneixements del català. ­ Currículum vitae. ­ Certificat d’antecedents penals*.
­ Documents acreditatius (original o fotocòpia compulsada) dels mèrits al∙legats per valorar el concurs, de conformitat amb el barem exposat a la base sisena. Per acreditar l’experiència caldrà aportar informe de vida laboral o be certificat acreditatiu expedit per entitats o associacions educatives que acreditin les tasques realitzades. * En el cas que no s’aporti el certificat d’antecedents penals sol∙licitat, les persones aspirants podran presentar una declaració jurada o promesa de no haver estat condemnats per sentència ferma autoritzant a l’Ajuntament de Solsona a comprovar la veracitat de la declaració.

Selecció. És per la modalitat de concurs i consta de tres fases:
1.1. Valoració de mèrits. Consisteix en la valoració del currículum dels aspirants, d’acord amb el barem següent, i sempre sobre la documentació acreditativa aportada dins el termini de presentació d’instàncies (l’experiència s’acredita amb l’Informe de vida laboral o amb certificat expedit per entitats o associacions educatives sempre que estigui acompanyada d’altra documentació que acrediti les tasques realitzades):
1.1.1. Experiència professional com a monitor de piscina. Es puntuarà a raó de 0.75 punts per 30 dies treballats (caldrà especificar i acreditar els períodes) fins a un màxim de 3 punts.
1.1.2. Experiència professional com a monitor de lleure i/o esportiu. Es puntuarà a raó de 0,50 punts per 30 dies treballats (segons informe de vida laboral) o a raó de 0,50 punts per curs escolar complet com a monitor (segons certificat expedit per entitats o associacions educatives) fins a un màxim de 3 punts.
1.1.3. Formació relacionada d’àmbit educatiu o esportiu. Es valorarà a raó de 1 punt les titulacions següents: monitor de lleure, director d’activitats de lleure, tècnic d’educació Infantil, CFGS d’activitats fisicoesportives, titulacions universitàries relacionades amb el món educatiu i esportiu, o altres equivalents, fins a un màxim de 2 punts.
1.1.4. Altra formació complementària. Es valorarà la formació relacionada amb primers auxilis, atenció sanitària i altra relacionada amb el lloc de treball a cobrir. Es puntuarà a raó de 0,25 punts per curs superior a 10 hores degudament acreditat. També es puntuaran els coneixements de llengua anglesa, degudament
acreditats, a raó de 0,25 punts el nivell intermedi (B2) i 0,50 punts el nivell avançat (C1). Puntuació màxima 1 punt.
1.2. Prova de coneixements lingüístics. Per a aquelles persones que no acreditin disposar del certificat de nivell C1 de la Secretària de Política Lingüística. Aquesta prova és eliminatòria i té un resultat d’exercici apte o no apte.
1.3. Entrevista personal. No tindrà caràcter obligatori i es realitzarà a petició del tribunal. Donat el cas que es realitzi l’entrevista, aquesta tractarà sobre qüestions relacionades amb les funcions a realitzar pel lloc a proveir i amb l’experiència professional de l’aspirant. La puntuació màxima a atorgar en aquesta prova serà de 3 punts.