Ara és més senzill per a la població solsonina accedir als tràmits electrònics amb totes les administracions públiques catalanes. La seu electrònica de l’Ajuntament (https://solsona.eadministracio.cat/) amplia els seus serveis amb la integració del mòdul de carpeta ciutadana interadministrativa que ofereix l’AOC “El Meu Espai (MyGov)”.
A través d’un enllaç que apareix a la pàgina principal de la seu, es pot accedir des d’un sol lloc als tràmits, notificacions, comunicacions i expedients, així com a les consultes que fan les administracions a les dades personals i a l’històric dels inicis de sessió amb les administracions, siguin ajuntaments, consells comarcals, diputacions o la Generalitat de Catalunya. Únicament cal disposar d’un certificat digital. En cas que no es tingui, la manera més fàcil és fer-ho a través de l’idCAT mòbil.
Aquest servei, que centralitza l’accés de la ciutadania a la consulta de sol·licituds i expedients, dona compliment a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La seu electrònica de l'ajuntament de Solsona integra la carpeta ciutadana interadministrativa de l'OAC
El nou servei s'ofereix des de la seu electrònica municipal
Ara a portada
Publicat el 21 de juliol de 2023 a les 08:18
Et pot interessar
-
Municipis La major part de serveis de la Policia Local de Solsona són de seguretat ciutadana
-
Municipis Solsona porta al Ple els primers tràmits per construir una nova deixalleria
-
Municipis Sant Llorenç repara el paviment de diferents carrers del municipi
-
Municipis Instal·len una sitja de sal a coll de Jou