L’Ajuntament de Solsona es vesteix de groc per donar suport a la concentració d’avui

Política

Les banderoles de la façana consistorial es retiraran demà per evitar fer campanya en favor d’una única opció

Publicat el 30 de setembre de 2014 a les 12:42
Façana de l'ajuntament de Solsona Foto: Ramon Estany

L’Ajuntament de Solsona dóna suport avui a la convocatòria de l’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural i altres plataformes i partits per mobilitzar la població a les set de la tarda davant dels ajuntaments arran de la suspensió de la Llei de consultes per part del Tribunal Constitucional. Per això ha autoritzat representants i voluntaris solsonins de l’ANC a vestir de groc la façana consistorial. 
 
Amb tot, les banderoles que s’han penjat a l’exterior de l’edifici de l’Ajuntament seran retirades a partir de demà, dimecres. L’ens, si bé defensa el dret a decidir, no es vol posicionar en favor d’una opció determinada. “L’Ajuntament ha fet tots els passos per reclamar la celebració de la consulta el 9-N, però creiem que ha de ser molt pulcre durant la campanya, igual com en tot procés de l’exercici democràtic”, argumenta l’alcalde, David Rodríguez. Aquesta decisió ha estat consensuada per tots els grups municipals (ERC, CiU i PSC). 
 
Voluntaris solsonins de l'ANC han penjat les banderoles Foto: Ramon Estany Bona part dels balcons de la Plaça d el'ajuntament lluien el groc Foto: Ramon Estany
Escull Solsona com la teva font preferida de Google