L’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM) reuniran demà més de 400 alcaldes d'arreu del país que donaran suport al president Artur Mas abans de la compareixença com a imputat per l'organització del 9-N.
Els càrrecs electes acompanyaran el president en la seva entrada als tribunals portant els símbols que identifiquen el poder municipal (vara, venera, faixí, etc) tal i com ho van fer el 4 d’octubre de l'any passat quan van lliurar al president les mocions dels plens municipals on li demanaven que convoqués la consulta del 9-N.
Encapçalaran la comitiva –que sortirà des del Parlament a dos quarts de nou cap a la seu del Palau de la Justícia al passeig Lluís Companys- el president de l'AMI, Carles Puigdemont, i el president de l'ACM, Miquel Buch, a més dels membres de les respectives executives. Està previst que Mas arribi a la seu del TSJC directe des de Montjuïc on participarà a l'ofrena floral al president Lluís Companys, executat 75 anys ençà, al costat de la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, i l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.
Més de 400 alcaldes donaran suport a Artur Mas davant del TSJC
Política
Els batlles es trobaran a les 8.30 al Parlament per dirigir-se, en comitiva, al passeig Lluis Companys | Portaran els símbols que identifiquen el poder municipal: vara, venera, faixí... | Mas arribarà al Palau de la Justícia des de Montjuïc on homenatjarà Lluís Companys al costat de Núria de Gispert i Ada Colau
ARA A PORTADA
-
Energia El Govern intenta tranquil·litzar els ajuntaments amb el polèmic pla de renovables Arnau Urgell i Vidal
-
-
Cultura i Mitjans Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb «La nissaga dels Torroja: de Solsona al món» Redacció
-
Successos Alerten de temperatures de 38,3 °C a la comissaria dels Mossos de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
14 d’octubre de 2015 a
les 21:15
Actualitzat el
14 d’octubre de 2015 a les
21:16
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
-
Política
Reagrupament convergent a Solsona: Treballem i Junts s'uneixen
-
Política
ERC Solsonès detalla les raons del seu nou criteri en la gestió del Centre Sanitari
