NacióDigital va ser el diari en català més llegit durant les eleccions municipals i europees del 26-M. Tant en la nit electoral, com l'endemà, dia d'anàlisi més reposada, aquest diari va liderar l'audiència per davant de l'Ara, ElNacional i Vilaweb. 347.226 usuaris únics van fer confiança a NacióDigital el diumenge per informar-se, minut a minut, de tota la jornada electoral arreu de Catalunya. El dilluns els usuaris únics van augmentar fins als 453.526, sent aquest un dels millors resultats històrics d'aquest diari, segons dades pròpies.
Pels comicis municipals i europeus, així com durant tota la campanya electoral, NacióDigital va optar per oferir als seus lectors la cobertura més exhaustiva, amb un extens desplegament, amb especial interès a Barcelona i la força de 18 edicions territorials, que va incloure entrevistes, anàlisis, reportatges dels grans debats i dades. Durant la nit electoral, els usuaris també van poder consultar, en temps real, els resultats del 26-M, municipi per municipi, regidor per regidor.
Amb la voluntat de continuar en aquesta línia, i amb el suport de les desenes de periodistes del grup repartits arreu del país, NacióDigital ha obert un espai amb tota la informació, en directe, sobre les negociacions i els pactes a l'Ajuntament de Barcelona i la resta de consistoris catalans.
Moltes gràcies per la confiança!
NacióDigital, el diari més llegit en català per les municipals i europees
Política
La capçalera, amb la força de 18 edicions territorials, va liderar l'audiència amb 347.226 usuaris únics diumenge i 453.526 dilluns per davant de l'"Ara", "ElNacional" i "Vilaweb"
ARA A PORTADA
-
Societat El Centre Sanitari del Solsonès estrena un nou ascensor amb més capacitat Ramon Estany Montanyà
-
Societat La Vall d’Ora reuneix la Festa Major en una sola jornada per alerta d’incendi forestal Ramon Estany Montanyà
-
Successos Un llamp origina un foc forestal a Odèn i activa sis unitats terrestres i un recurs aeri Ramon Estany Montanyà
-
Societat Torà commemora el centenari d’Antonio Simó Tarrés amb un reconeixement institucional Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Solsonès estrena «El Bressol», un espai de criança per a pares i infants de 0 a 3 anys Ramon Estany Montanyà
Publicat el
30 de maig de 2019 a
les 07:02
Et pot interessar
-
Política
El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora»
-
Política
La CUP Solsonès expressa reserves pel traspàs del Centre Sanitari a Althaia
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
