BBVA tancarà 400 oficines a Catalunya després de la integració de CatalunyaCaixa, el que li permet avançar un any estalvis de costos per valor de 200 milions d'euros, segons ha informat en un comunicat.
"S'avança un any el pla de sinergies establert després de l'adquisició de CatalunyaCaixa amb el tancament de 400 oficines per solapaments de xarxes, fet que permet avançar un any els estalvis de costos per valor de 200 milions d'euros, que esperem s'assoleixin completament el 2017", ha assenyalat l'entitat.
Els tancaments correspondran en un 60% a la xarxa de l'entitat catalana i en un 40% a la de BBVA. La nova xarxa suposa un augment del 18% de cobertura territorial per als clients de CX i d'un 38% per als de BBVA, segons ha explicat l'entitat en un comunicat.
BBVA i Catalunya Banc van acordar el març el seu projecte de fusió i van iniciar el procés per a la integració de l'entitat catalana al BBVA, mantenint la marca CatalunyaCaixa.
El banc presidit per Francisco González ha decidit posar en marxa dues noves direccions territorials a Catalunya a partir de setembre, quan culmini el procés d'integració de l'entitat catalana.
Una de les direccions territorials es dedicarà a Barcelona i la seva àrea metropolitana i tindrà la seva seu a l'edifici de Via Laietana de la Ciutat Comtal, antiga seu de CatalunyaCaixa. L'altra direcció territorial, que inclou a la resta de Catalunya, tindrà la seva seu a Terrassa.
Una vegada es completi la integració de l'entitat catalana, BBVA comptarà en aquesta comunitat amb una estructura de dues direccions territorials, que gestionaran el negoci de banca comercial, i una direcció regional de Banca d'Empreses i Corporacions (BEC).
L'actual conseller delegat de CatalunyaCaixa, Xavier Queralt, es prejubilarà després de la culminació del procés d'integració, que ha liderat com ja va fer amb la integració d'Unnim. El director territorial de BBVA Barcelona serà Christian Terribas, mentre que l'actual director territorial de BBVA a les Canàries, Javier Llinares, serà el nou director territorial de l'entitat a Catalunya.
Per la seva banda, l'actual director regional BEC Nord, Joan Piera, serà nomenat director regional de BBVA a Catalunya en substitució de Jordi Ferrer, que es prejubilarà.
BBVA tancarà 400 oficines a Catalunya després de la integració amb CatalunyaCaixa
Societat
Els tancaments correspondran en un 60% a la xarxa de l'entitat catalana i en un 40% a la de BBVA
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Kiani Vilar presenta a l'Sputnik de Solsona el seu darrer treball «Records en conserva» Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat El Consell Comarcal del Solsonès i el Centre Sanitari sotmetran a aprovació el conveni que ha de regular el traspàs de la gestió del Centre Sanitari a la Fundació Althaia Agència Catalana de Notícies
-
Societat L'Ajuntament de Solsona convoca tres places temporals per a l’Oficina del Nucli Antic Redacció
-
Successos Electra del Cardener anuncia un tall elèctric programat a Solsona el proper dimarts a diferents carrers Redacció
Publicat el
27 de juliol de 2016 a
les 22:02
Et pot interessar
-
Societat
Gaietà Ripoll: reparar la memòria per defensar la llibertat
-
Societat
Solsona porta al Ple les bases de les subvencions per a la rehabilitació d’habitatges dins el Pla de barris
-
Societat
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
-
Societat
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d'odi
-
Societat El govern espanyol incorpora Biosca i Lladurs a la llista de zones declarades afectades per emergències de protecció civil
-
Societat
Bassella restringeix l'accés a entorns fluvials per minimitzar incendis i saturació durant l'onada de calor
