Detenen al Solsonès dos homes per quedar-se els mòbils d’una atracció de fira

Societat

Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra de l’Àrea Bàsica Policial de Solsona van detenir el dia 3 de març dos homes, de 29 i 30 anys, de nacionalitat senegalesa, un veí de Vic (Osona) i l’altre de Barcelona (Barcelonès), com a presumptes autors d’ apropiació indeguda

Publicat el 13 de març de 2014 a les 11:49
Els fets van ocórrer durant el carnaval de Solsona, quan el dia 3 una patrulla va ser requerida per un jove ja que li havia caigut el telèfon mòbil en una atracció de fira i sospitava que el tenien els homes encarregats de l’atracció.
Un cop al lloc el requeridor els va manifestar que li havia caigut el mòbil i que quan havia preguntat als responsables de l’atracció li havien dit que ells no havien trobat res.
El jove però insistia que sabia que havien guardat ell seu mòbil a l’interior d’una caravana.
La patrulla va fer les corresponents comprovacions i a l’interior de la caravana va trobar sis aparells de telefonia mòbil de diferents marques i valor.
Els agents van saber que els responsables de l’atracció, quan observaven que algun usuari li queia el mòbil el guardaven immediatament a la caravana.
Dels sis mòbil recuperats, quatre d’ells van poder ser retornats als seus propietaris , ja que aquests van presentar denúncia, dos s’estan realitzant gestions per tal de localitzar el propietari.
Els detinguts van quedar en llibertat després de declarar a la comissaria amb l’obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan siguin requerits.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google