Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra van detenir el dia 19 de març, una dona, de 26 anys, de nacionalitat espanyola i veïna de Solsona (Solsonès), com a presumpta autora d’una falta de furt, un delicte de falsificació documental públic i un delicte d’estafa.
La detenció és el resultat d’una investigació oberta dies abans arran d’una denúncia per la sostracció de diversos xecs bancaris d’una empresa de Solsona.
Segons la denúncia, després de la sostracció, el lladre va emplenar les dades del xec il·lícitament i es va adreçar a dues entitats bancàries diferents per tal de cobrar-los. Amb aquest mètode va aconseguir cobrar tres xecs per valor de 1.230 euros, 659 euros i 842’16 euros.
Arran d’aquests fets els agents de la comissaria de Solsona van iniciar una investigació que va permetre determinar que l’autora de la sostracció era una ex treballadora de l’empresa.
La investigació va concloure el passat 19 de març amb la detenció d’una dona com a presumpte autora dels fets.
La detinguda va passar el 20 de març a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.
Els Mossos detenen una veïna de Solsona per falsificar xecs bancaris
Societat
El valor total dels xecs cobrats il·lícitament era de 2.731,16 euros
ARA A PORTADA
-
Societat El restaurant Mare de la Font de Solsona rep el reconeixement de l’Acadèmia de Gastronomia de Lleida Ramon Estany Montanyà
-
-
Societat Solsona reuneix 330 persones a la caminada i pedalada de la Setmana Europea de la Mobilitat Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona organitza dues sessions informatives per a persones estrangeres amb regularització recent Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys aplega institucions per discutir el futur de l'atenció sanitària a la Vall de Lord Ramon Estany Montanyà
Publicat el
31 de març de 2015 a
les 13:52
Actualitzat el
31 de març de 2015 a les
23:27
Et pot interessar
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra vint anys amb una jornada familiar centrada en la petita infància
-
Societat
Aprovats definitivament els ajuts a la rehabilitació d’habitatges del nucli antic de Solsona
-
Societat
Escola Arrels II de Solsona: una estada a Irlanda, molt més que un viatge
-
Societat
La informació sobre el mercat laboral del Solsonès i Cardona, a l’abast dels professionals d’orientació
-
Societat
Els municipis del Solsonès avancen en l’agrupació dels jutjats de pau per reforçar i millorar la gestió del servei
-
Societat
Càritas Solsona impulsa la campanya «Enderroquen murs» per fer visibles les noves formes de pobresa
