ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Antonio Darias s'endú el primer premi del concurs de pintura ràpida de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys inicia la renovació del clavegueram amb fons de la Diputació de Lleida Ramon Estany Montanyà
-
Societat Sant Llorenç de Morunys impulsa obres de millora a l’espai públic aquest setembre Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona convoca dues places per reforçar els projectes de dinamització comercial i de suport a les empreses Ramon Estany Montanyà
-
Societat Més d’una vintena d’activitats amb novetats aquest curs per a la gent gran de Solsona Ramon Estany Montanyà
Publicat el
16 de maig de 2020 a
les 18:09
Actualitzat el
16 de maig de 2020 a les
18:32
A partir de dilluns 18 de maig que entrem en fase 1 tornaran les Misses obertes al públic. L'horari de les Misses de la ciutat de Solsona s'han refet i es concentren a la Catedral.
Queda de la següent manera:
De dilluns a divendres a les 10 del matí al Claustre i a 2/4 de 8 del vespre a l'Altar del Sagrat Cor a la Catedral
Dissabte a les 10 del matí a l'Altar del Sagrat Cor a la Catedral i a les 8 del vespre al Claustre
Diumenge a les 11 del matí a la Catedral.
Pel que fa a les normes de prevenció per la Covid-19, la parròquia seguirà les directrius marcades pel Bisbat de Solsona i que s'estan difonent aquests dies:
-Es recomana iniciar la celebració pública diària i dominical de l’eucaristia i la celebració d’exèquies, limitant l’assistència a un terç de l’aforament del temple i divulgant i fent complir les mesures de protecció i prevenció establertes (separació entre persones, us de guants, distribució de gel hidroalcòlic). Si les exèquies es preveuen molt concorregudes, que es continuï proposant una cerimònia privada al cementiri fins que no arribem a la fase 2, quan es pugui ocupar la meitat de l’aforament del temple.
També s'aconsella que els fidels majors de 70 anys no participin encara a les celebracions litúrgiques. Continua vigent la dispensa del precepte dominical que va decretar a l’inici de la crisi sanitària per a tots els fidels de la diòcesi. I s'invita a que tots els que no puguin assistir a l’eucaristia la segueixin a través dels mitjans de comunicació.
Continua recomanant de mantenir les atencions personalitzades pròpies de tot el temps de confinament: sagrament de la reconciliació, unció dels malalts, distribució de la comunió fora de la missa.
Et pot interessar
-
Societat
Caminada i pedalada de Solsona a Sant Esteve d’Olius per promocionar una mobilitat segura i sostenible
-
Societat
Reviu la Roba impulsa una quarta edició a la tardor amb recollida i mercat d'intercanvi
-
Societat
L'Aplec Independentista del Castellvell convida a mirar endavant
-
Societat
L’Amisol crea tres vacants laborals al Centre Especial de Treball per reforçar plantilla
-
Societat
Una vuitantena de tractors omplen Solsona en la Diada de l'11 de setembre
-
Societat
Imatges de la Tractorada de l'Onze de setembre a Solsona
