ARA A PORTADA
-
Una escultura feta amb carbassa, principal novetat de la Fira d’Ous d’Euga de la Vall de Lord d’aquest cap de setmana Redacció
-
-
-
La Fundació Pere Màrtir Colomés impulsa un cicle de xerrades per acompanyar les famílies en la cura de les persones grans Redacció
-
Salut alerta de missatges fraudulents que demanen dades per vacunar-se de la grip i la covid o renovar la targeta Redacció
Publicat el 16 de maig de 2020 a les 18:09
Actualitzat el 16 de maig de 2020 a les 18:32
A partir de dilluns 18 de maig que entrem en fase 1 tornaran les Misses obertes al públic. L'horari de les Misses de la ciutat de Solsona s'han refet i es concentren a la Catedral.
Queda de la següent manera:
De dilluns a divendres a les 10 del matí al Claustre i a 2/4 de 8 del vespre a l'Altar del Sagrat Cor a la Catedral
Dissabte a les 10 del matí a l'Altar del Sagrat Cor a la Catedral i a les 8 del vespre al Claustre
Diumenge a les 11 del matí a la Catedral.
Pel que fa a les normes de prevenció per la Covid-19, la parròquia seguirà les directrius marcades pel Bisbat de Solsona i que s'estan difonent aquests dies:
-Es recomana iniciar la celebració pública diària i dominical de l’eucaristia i la celebració d’exèquies, limitant l’assistència a un terç de l’aforament del temple i divulgant i fent complir les mesures de protecció i prevenció establertes (separació entre persones, us de guants, distribució de gel hidroalcòlic). Si les exèquies es preveuen molt concorregudes, que es continuï proposant una cerimònia privada al cementiri fins que no arribem a la fase 2, quan es pugui ocupar la meitat de l’aforament del temple.
També s'aconsella que els fidels majors de 70 anys no participin encara a les celebracions litúrgiques. Continua vigent la dispensa del precepte dominical que va decretar a l’inici de la crisi sanitària per a tots els fidels de la diòcesi. I s'invita a que tots els que no puguin assistir a l’eucaristia la segueixin a través dels mitjans de comunicació.
Continua recomanant de mantenir les atencions personalitzades pròpies de tot el temps de confinament: sagrament de la reconciliació, unció dels malalts, distribució de la comunió fora de la missa.
Et pot interessar
-
Societat Dissabte comença una nova ronda de visites dels regidors de barri de Solsona
-
Societat Milar Pelfort de Solsona ha celebrat 15 anys
-
Societat Més de 150 persones assisteixen a la lliçó inaugural del curs de L'Aula d'Extensió Universitària de Solsona
-
Societat La Fira de l'Empelt posarà un any més en valor el món rural
-
Societat La Plaça del Palau Episcopal de Solsona acollirà enguany la gala dels Reconeixements empresarials
-
Societat César Burgués, Tate Gualdo i Dolors Pujol reben el reconeixement de la comunitat docent del Solsonès