Tall provisional de la C-14 a Bassella després que una furgoneta caigui per un desnivell arran d'un accident

La col·lisió entre un turisme i una furgoneta interromp el trànsit a la via en els dos sentits al punt quilomètric 128,2

Publicat el 01 de maig de 2026 a les 15:41

Un xoc entre un turisme i una furgoneta a la carretera C-14, dins el terme municipal de Bassella, ha provocat la caiguda del vehicle comercial per un desnivell de quinze metres. El succés s’ha registrat al quilòmetre 128,2, entre Bassella i Pinell de Solsonès, amb avís a les autoritats a les 13.28 hores.

La via s’ha hagut de tallar completament, amb afectació a la circulació en tots dos sentits.
 

Mobilització dels serveis d’emergència i situació dels ferits

Cinc dotacions dels Bombers s’han traslladat immediatament al punt de l’accident per donar suport a les operacions de rescat.

Quan han arribat els serveis d’emergència, les persones que viatjaven al cotxe havien sortit per si mateixes amb lesions lleus. El conductor de la furgoneta també es trobava fora del vehicle en el moment de l’atenció i ha estat atès pel SEM.