Antoni Clusells és el nou coordinador de Ripollès per la Independència, la secció local de l'Assemblea Nacional Catalana (ACN). Clusells, que substitueix Jofre Domènech en el càrrec, va sortir escollit després de la jornada de votacions que es va celebrar dissabte al local de l’organització ubicat a la Biblioteca Lambert Mata.
Les votacions van servir per renovar càrrecs de la junta, en compliment del que especifiquen els estatuts de l’Assembea pel que fa a la limitació de mandats Així, s’han renovat tots els càrrecs a excepció del de tresorera, que seguirà ocupant Sefa Ardanaz, que encara no ha assolit el límit que marquen els estatuts. En aquest sentit el nou secretari és Agustí Mas, en substitució de Glòria Roca mentre que els nous vocals són Miquel Casas, Josep Fernández, Eulàlia Sunyer i Antònia Ventura.
Clusells ja havia exercit de portaveu les darreres setmanes després que Domènech renunciés al càrrec abans d'acabar el mandat. El nou coordinador de Ripollès per la Independència afronta aquesta etapa "com a decisiva per assolir la independència de Catalunya". "Ell i el seu equip es mostren ferms per treballar amb l’objectiu de consolidar la majoria favorable a la independència dins la comarca i impulsar de forma decidida els partits polítics per crear l’estat català independent, com a forma per disposar de les eines necessàries per resoldre les mancances del país", segons ha fet públic a través d'una nota de premsa.
Antoni Clusells, nou coordinador de Ripollès per la Independència
La secció local de l'ANC renova la pràctica totalitat de la junta
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2015 a les 13:33
Actualitzat el 02 de febrer de 2015 a les 13:40
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional