[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=82k-xRiEgYw[/youtube]
La desena edició de la Festa del Cinema, amb preus reduïts per a gaudir de les millor pel·lícules del moment, ha tornat a les sales catalanes des d'aquest dilluns i es mantindrà amb ofertes especials fins aquest dimecres 11 de maig. Els espectadors podran gaudir de les pel·lícules de la cartellera a un preu de 2,90 euros per cada entrada.
La darrera edició va tenir lloc el novembre de 2015 i va tancar amb de 1.989.611 espectadors, un 24 % més que a l'edició de maig, que va reunir 1.598.720 persones, tot i haver durat una jornada més. Tot i això, la IX edició no va superar les xifres de la celebrada l'octubre del 2014, quan es van vendre 2.196.101 entrades en tres dies.
L'esdeveniment és organitzat per la Confederació de productors audiovisuals espanyols (FAPAE), la Federació de Distribuïdors de Cinema (FEDICINE), la Federació de Cines d'Espanya (FECE) i l'Institut de la Cinematografia i de les Arts de l'Audiovisual (ICAA).
L'objectiu és fomentar l'assistència a sales de cinema com un hàbit social i cultural i mostrar l'agraïment de la Indústria a tots els espectadors que cada any gaudeixen de la màgia de les pel·lícules en la pantalla gran, tal com s'explica al propi web de l'activitat.
La Festa del Cinema torna aquesta setmana amb entrades a 2,90 euros
És la desena edició de la iniciativa, en actiu fins dimecres 11 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2016 a les 14:21
Et pot interessar
-
Cultura Torna Rebrot Teatre amb un musical pop-rock a Sant Celoni
-
Cultura Festes de Sant Miquel d'Hostalric 2025: programació i novetats
-
Cultura Així era Menfis 3, la mítica discoteca del Montseny
-
Cultura Sant Celoni celebra 50 anys de l'Escola Pallerola amb una exposició
-
Cultura Més de 20 propostes de benestar, idiomes i creativitat a Vilamajor
-
Cultura Què fer per l'11 de setembre al Baix Montseny?