El suport a un referèndum d'autodeterminació continua sent absolutament majoritari. Una nova enquesta, ara encarregada per RAC-1 a Feedback, xifra en un 82% els catalans els que donen suport a la consulta. A més, set de cada deu volen que se celebri encara que el govern espanyol el prohibeixi i consideren que Catalunya hauria de cercar empara internacional. Per contra, només un 25% creuen que s'hauria d'atacar la decisió.
El Racòmetre se situa en la línia d'altres enquestes que situen CiU a un sol pas de la majoria absoluta. Concretament, considera que els nacionalistes passarien de 62 a 67 diputats. Per altra banda, el PSC retindria la segona plaça malgrat patir una nova davallada de 28 a 21 representants, assolint els pitjors resultats de la seva història (i la meitat de diputats del 2006).
Set de cada deu catalans volen un referèndum encara que Espanya el prohibeixi
Política
CiU frega la majoria absoluta, segons una enquesta de RAC-1, i el PSC manté la segona plaça malgrat perdre 7 escons. ERC en guanya 4 i SI queda fora
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2012 a
les 09:14
Et pot interessar
-
Política
ERC reforça l'executiva local de Sant Celoni i la Batllòria
-
Política
Aliança Catalana desembarca a Sant Celoni
-
Política
El Baix Montseny consolida la política lingüística: «El català és una prioritat»
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
