Accident mortal a l'AP-7, al punt quilomètric 100, a l'altura de Sant Celoni (Vallès Oriental) en sentit Barcelona. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 16.40 h de la tarda d'aquest diumenge per la col·lisió entre un turisme i un autocar per unes causes que encara s'estan investigant.
Com a conseqüència del sinistre, una de les ocupants del turisme ha mort i els altres tres han resultat ferits; una menor en estat crític, una dona greu i un home menys greu. Tots tres han estat traslladats a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. Entre els ocupants de l'autocar, no hi ha afectats.
Arran de la incidència viària, s'han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i sis unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), entre les quals l’helicòpter medicalitzat.
A causa d'aquest accident, s'estan registrant diverses restriccions de circulació i cues de fins a sis quilòmetres a l'AP-7.
[noticiadiari]2/236175[/noticiadiari]
[noticia]17829[/noticia]
[noticia]17822[/noticia]
Accident mortal en un xoc entre un cotxe i un autocar a l'AP-7 a Sant Celoni
Societat
La col·lisió, que s'ha produït en plena operació tornada de la revetlla de Sant Joan, també ha deixat tres ferits greus
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2022 a
les 18:43
Actualitzat el
26 de juny de 2022 a les
21:41
Et pot interessar
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
-
Societat
Llinars inaugura les noves piscines descobertes al «lloc ideal»
-
Societat
Els veïns de Sant Pere de Vilamajor es mobilitzen contra el Plater
