Un ciclista ha ingressat en estat crític a l'hospital Josep Trueta de Girona després que un cotxe l'hagi atropellat a Sant Feliu de Buixalleu, a la comarca de la Selva. L'accident ha tingut lloc quan faltaven pocs minuts per tres quarts de dues de la tarda d'aquest dimarts. La víctima està vinculada a Sant Celoni, on hi té un negoci de gelats.
Per motius que es desconeixen, el vehicle ha envestit el ciclista a l'altura del quilòmetre 5 de la GI-553. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha activat dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat, que ha traslladat la víctima fins a l'hospital Josep Trueta de Girona en estat crític.
[plantillavirals]
En estat crític un ciclista atropellat per un cotxe a Sant Feliu de Buixalleu
La víctima, vinculada a Sant Celoni, ha estat traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2022 a
les 21:30
Actualitzat el
04 d’agost de 2022 a les
21:37
Et pot interessar
-
Societat
Hostalric pateix una plaga de mosques: «És una situació complicada»
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
