Les assemblees d'indignats del Baix Montseny reviuen el 15M

Aquest cap de setmana han organitzat diverses activitats que culminaran amb una manifestació a Barcelona el 12M

Publicat el 08 de maig de 2012 a les 09:52
cartell de la manifestació del dissabte 12M Foto: Jordi Purtí

Els moviments d'indignats del Baix Montseny estan preparant diverses acccions per celebrar el primer aniversari de la creació del moviment 15M. així, l'Assemblea Popular d'Hostalric, Massanes, Sant Feliu de Buixalleu i Ramió avui, com fa cada dimarts a dos dos quarts de nou del vespre, es reunirà davant el CAP d'Hostalric per acbar de perfilar el concert que ha programat per aquest divendres 11 de maig, previ a la manifestació que es farà a Barcelona dissabte 12 de maig.

L'objectiu d'aquesta Assemblea Popular és continuar treballant amb el camí de la sensibilització de tota la gent del Baix Montseny amb el moviment 15M "i ho demostrarem dissabte sortint tots al carrer. Volem demostrar que el moviment està més viu que mai", assegura un portaveu d'aquesta organització. Des de l'Assemblea Popular d'Hostalric també diuen que la lluita no ha acabat "i seguirem lluitant perquè som el 99 per cent de la gent i tots junts podem canviar-ho".

Per aquest divendres han programat un concert al pavelló poliesportiu d'Hostalric sota l'eslògan " #12M15M World Revolution " amb diversos grups de blues Folk, fusió rumba i reggae, entre d'altres, i espectacles de foc i projeccions de video.

La PAH de Sant Celoni s'afegeix a la manifestació
Altres organitzacions baixmontsenyenques amb la mateixa filosofia com la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca i l'Habitatge del Baix Montseny (PAH) amb seu a Sant Celoni,  també s'han afegit a la manifestació reivindicativa que es farà dissabte a la tarni un euro més per rescatar els bancs, educació i sanitat públiques i de qualitat, no a la precarietat laboral i no a la reforma laboral, per un habitatge digne i garantitzat i renda bàsica universal.

Indignats de Llinars
L'assemblea Indignats de Llinars és de les més actives del Baix Montseny ja des dels inicis del moviment 15M. Després d'una acampada de tres setmanes han continuat fent activitats informatives, de sensibilització, participació en manifestacions reivindicatives com la del 29M i organització de xerrades, juntament amb altres organitzacions d'indignats de la comarca com Àgora Vilamajor, Amics del MALL, Assemblea Popular d’Hostalric i rodalies, Banc del temps de Cardedeu, Cardedeu x un món millor, Cardedeu Vital, Indignats de Cardedeu, Indignats de Llinars, La Coordinadora de Llinars, Plataforma Stop Kàrting de Llinars i l’Associació Vilanimal.. La darrera a finals del mes d'abril sobre l' objecció fiscal a la despesa militar a càrrec de Xema Moya. Indignats de Llinars, en el cicle de xerrades que ha programat, ha portat conferenciats com Arcadi Oliveres , Miren Etxezarreta , Joan Subirats , Antonio Turiel i també el director del  documental "La tierra asoma, Amayuelas" d'Agustí Coromines .