Dia complicat a les carreteres catalanes per l'operació tornada del pont. Des de les onze del matí que es registren retencions en diverses vies del país, sobretot a l'AP-2, entre Soses i l'Albí, on s'acumulen llargues cues a causa de la densa boira que afecta la demarcació de Lleida.
També hi ha retencions a la C-14, a Organyà, en sentit sud, i a la C-16, pel seu pas per Cercs i Berga. A banda d'aquestes, el Servei Català de Trànsit preveu que de cara a la tarda també hi hagi complicacions a la C-17, l'A-2, l'N-145 i l'N-260 d'accés a Andorra i entre Campdevànol i Ripoll.
El SCT demana als conductors que mantinguin l'atenció en la conducció el que resta de període festiu i insisteix en la importància d'utilitzar sempre els elements de seguretat passiva; de no manipular el telèfon mòbil ni altres dispositius electrònics al volant; de circular amb les condicions físiques idònies, de respectar els límits de velocitat, de no combinar l'alcohol o les drogues amb la conducció, i d'adequar la conducció a les condicions adverses provocades per les inclemències meteorològiques.
Retencions quilomètriques en l'operació tornada
Societat
L'AP-2, entre Soses i l'Albí, és la via on s'acumulen més quilòmetres de cua a causa de la densa boira que afecta la demarcació de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de desembre de 2016 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
-
Societat
Alliberen prop de 500 tritons del Montseny criats a Barcelona i Chester
-
Societat
Sant Celoni instal·la els nous contenidors tancats
-
Societat
Llinars inaugura les noves piscines descobertes al «lloc ideal»
-
Societat
Els veïns de Sant Pere de Vilamajor es mobilitzen contra el Plater
