
Més de dos-cents corredors faran aquest diumenge la segona edició de la Duatló de Muntanya i Kids Challenge de Sant Celoni, organitzades per Challenge Barcelona-Maresme en col·laboració amb el Club Triatló Baix Montseny . La prova, tindrà el seu centre neuràlgic al voltant del Centre Municipal d'esports Sot de les Granotes i transcorrerà pels municipis de Sant Celoni i Santa Maria de Palautordera.
Els atletes hauran de fer una primera cursa en un circuit de 5 quilòmetres que comença en un tram asfaltat de 800 metres per entrar a la Font dels Enamorats i fer una única volta a un circuit totalment pla. Una vegada acabat aquesta cursa sense descans hauran de pujar dalt de la bicicleta i fer una volta de 19 quilòmetres que, després de fer uns metres asfaltat s'endinsarà cap a Olzinelles, Can Draper i transcórrer pel Parc Natural del Montnegre fins arribar de nou al punt de sortida. Els atletes encara hauran de fer un darrer esforç amb una cursa de 2,5 quilòmetres per un circuit pla i ràpid semblant al del primer tram.
Aquesta segona Duatló serà memorial Sergi Subirà , membre del Club Traiatló Baix Montseny que, com es recordarà va morir ofegat el 2 de maig de l'any passat a Calella mentre s'entrenava per la V Half Challenger Barcelona.
Mobilitat afectada a Sant Celoni
De 7 a 13.30 h: carrers Marinada, Francesc Macià i Sant Fermí
De 10.30 a 13.30 h: carrers Francesc Moragas, Germà Julià i Mossèn Cinto Verdaguer
Prohibició d’aparcament: De 7 a 14 h no es podrà aparcar a tot el recorregut de la cursa. Tampoc es permetrà l’entrada i sortida de vehicles dels pàrquings (públics o privats), tret de possibles urgències. Es recomana que, en cas de necessitar el cotxe durant la franja horària esmentada, tingueu la previsió de deixar-lo aparcat en un carrer no afectat pel recorregut.
