El diari digital OK Diario busca lectors a Catalunya. La polèmica publicació dirigida per Eduardo Inda preveu obrir una edició específica aquest any, segons informa la plataforma especialitzada Podios.
El projecte estava preparat des de feia temps, però s'ha hagut d'ajornar alguns cops, entre altres motius, per motius de salut del periodista que dirigirà la delegació, Joan Guirado (Olot, 1990). Durant la seva absència signa les peces sobre Catalunya el redactor Gonzaga Duran.
OK Diario ha estat objecte de polèmiques des que va començar a publicar-se el 2015. Una d'elles es va produir després del referèndum de l'1 d'octubre quan va acusar una anciana agredida per la Guàrdia Civil de ser amiga d'Arnaldo Otegi.
Més recentment, a l'abril la Fiscalia va demanar un any de presó per a un redactor del mitjà per assetjament als fills de Pablo Iglesias i Irene Montero.
[noticia]221158[/noticia]
[noticia]221151[/noticia]
[noticia]221149[/noticia]
Eduardo Inda prepara l'aterratge d'«Ok Diario» a Catalunya
El polèmic diari digital espanyol obrirà una edició específica
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2021 a les 18:20
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona recupera una llibreria a l'epicentre de la turistificació
-
Cultura
Mor Lluís Permanyer, el guardià de la memòria de Barcelona
-
Cultura
Sopa de Cabra anuncia una gira per celebrar els 40 anys de trajectòria
-
Cultura
Tanqueu TÑ3!
-
Cultura
Cuinar i menjar en català: expressions i paraules que has de conèixer
-
Cultura
Mor Ace Frehley, icònic guitarrista de KISS, als 74 anys
