La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha obert un nou expedient sancionador a Mediaset i Atresmedia, dos dels grans grups televisius de l'estat espanyol, per superar els límits de temps d'emissió dedicat als missatges publicitaris, que estan regulats a la Llei General de Comunicació Audiovisual, i que són de 12 minuts per hora natural. En aquests 12 minuts no estan inclosos el patrocini, l'emplaçament ni la telepromoció.
Les infraccions detectades a Mediaset van tenir lloc entre els mesos de gener i maig del 2016 en els seus canals Telecinco, Cuatro, Divinity i Energy. Pel que fa a Atresmedia, l'excés de publicitat només s'ha comptabilitzat a Antena 3, també entre gener i maig d'enguany.
Ara s'obre un període màxim de sis mesos per la instrucció de l'expedient i la resolució del mateix per part de la CNMC, i tant Mediaset com Atresmedia disposen d'un termini de quinze dies per tal de presentar al·legacions.
Expedient a Telecinco, Cuatro i Antena 3 per excedir el límit de publicitat
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència obre un nou expedient sancionador a Mediaset i Atresmedia, que també inclou Divinity i Energy
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2016 a les 05:47
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona