L'entrenador de Balaguer, Robert Martínez, és ciutadà d'honor de la ciutat de Waterloo (Bèlgica). L'ajuntament li ha atorgat aquest reconeixement al seleccionador belga després del gran Mundial que han realitzat els Red Devils, que van quedar en tercera posició.
L'alcaldessa de la ciutat, Florence Reuter, ha estat l'encarregada de donar aquest títol a Martínez, que en un discurs ha lloat l'hospitalitat i la multiculturalitat de Waterloo, ciutat on hi viu d'ençà que es va fer càrrec de la selecció de Bèlgica.
L'Ajuntament de Waterloo fa «ciutadà d'honor» el balaguerí Robert Martínez
El seleccionador belga ha rebut el reconeixement de la mà de l'alcadessa de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2018 a
les 19:09
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
