NacióDigital i La Fosbury, el mitja especialitzat en tot l'altre esport més enllà del futbol, han signat un acord de col·laboració. El conveni permetrà les sinergies entre els dos diaris, l'intercanvi de continguts i ampliar els avantatges als respectius clubs de subscriptors.
La Fosbury és el mitjà –en paper i digital- de tot l’altre esport. Es tracta d'un projecte que vol omplir un buit en el mercat mediàtic català, revertint o contrapesant la situació de predomini del futbol envers la resta de disciplines esportives. En aquest sentit vol ser la mirada heterodoxa, la lectura reposada, el valor afegit i la reivindicació periodística de tots aquells esports que conformen l’imaginari col·lectiu, apreciant el matís, la diferència, els grans protagonistes i totes les petites històries.
Ara, els continguts de La Fosbury tindran un espai a NacióDigital tant a la portada com a les diverses xarxes socials del diari. L'acord, que coincideix amb l'estrena de la nova maqueta, permetrà incloure continguts de qualitat que vinculen esport amb política, història, solidaritat, superació, cultura i lluites de gènere, entre altres qüestions.
L'acord permetrà també sortejar exemplars de la revista en paper de La Fosbury entre els subscriptors de NacióDigital mentre que el diari serà mitjà col·laborador de tots els actes del Club Fosbury.
NacióDigital i La Fosbury signen un acord de col·laboració
La Fosbury és el mitjà especialitzat en tot l'altre esport més enllà del futbol
ARA A PORTADA
-
-
De la neutralització a l'exigència dels socis: l'1x1 de l'oposició un any després de la investidura d'Illa Sara Escalera
-
El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans Redacció
-
-
Petició de declaració d'espoli: un nou recurs per frenar el trasllat de les pintures de Sixena Redacció
Publicat el 07 de maig de 2018 a les 11:30
Et pot interessar
-
Cultura Pesillà de la Ribera s'omple per batre el rècord de la sardana més multitudinària de la història
-
Cultura Descobertes unes pintures amagades durant 27 anys a la capella Gitana de la presó de la Model
-
Cultura La premsa valencianista (1837-1977)
-
Cultura L'Aragó retira els tècnics del MNAC mentre insisteix en la documentació de les obres de Sixena
-
Cultura Un «Virolai» massiu s'apodera de Les Santes de Mataró
-
Cultura Xoc entre el MNAC i l'Aragó per la documentació de les obres de Sixena