La graella de Catalunya Ràdio per la pròxima temporada va agafant forma. Deixin sortir abans d'entrar: un cop encarrilades les baixes de l'Estat de Gràcia i l'APM?, NacióDigital ha pogut saber que l'emissora pública unificarà la franja de tarda en un sol programa, que començarà a les 15h i acabarà a les 19h. Al timó d'aquest nou transatlàntic hi haurà Òscar Fernández, que fins ara dirigia el Catalunya Migdia, i Elisenda Carod, presentadora de l'Apocalipsi. Tots dos, perfils consolidats de la casa, afronten el repte titànic d'intentar plantar cara a Toni Clapés, dominador absolut de les tardes amb el Versió RAC1.
Per primer cop, Catalunya Ràdio aposta per enfrontar-se al seu rival de l'altra banda de la Diagonal amb un programa que duri exactament les mateixes hores. Tal com ha confirmat aquest diari, Fernández serà el director del programa, que combinarà l'actualitat amb l'entreteniment, vessant on tindrà més pes Carod. Empar Moliner continuarà sent protagonista del primer tram de la tarda.
Així doncs, el Catalunya Migdia perd l'hora de magazín d'actualitat (de 15h a 16h), que quedarà integrada al nou espai. Fernández serà substituït des del departament d'informatius. Pel que fa a la franja de 12h a 13h, l'última d'El Matí de Catalunya Ràdio, que fins ara ocupava l'Apocalispi, la ràdio pública en reformularà l'espai.
En una de les últimes sessions de control a la CCMA al Parlament, el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ja va obrir la porta a canvis. Va reconèixer els mals resultats d'audiència de l'última onada de l'EGM i va defensar que "no fer res" al respecte seria un error. Això sí, Gordillo va descartar fer una revolució: "No estem contents, però això no pot fer tirar per terra les apostes de les quals sí que estem convençuts".
[noticiadiari]2/221944[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221870[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221973[/noticiadiari]
Òscar Fernández i Elisenda Carod seran les veus de la tarda de Catalunya Ràdio
L'emissora pública unifica la franja en un sol programa de 15h a 19h i manté Empar Moliner en el primer tram
ARA A PORTADA
-
L'Església catalana, davant del mirall: paisatge després de la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
-
«L'aliança de Zapatero amb Nicolás Maduro i Delcy Rodríguez anava molt més enllà del que deien» Bernat Surroca Albet
-
El PSC s'activa per revalidar el poder municipal: del factor Illa a l'amenaça de Vox Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
02 de juliol de 2021 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Cultura
80 anys del naixement de Montserrat Roig, pionera de la literatura feminista en català
-
Cultura Lluís Pasqual defensa la imitació de la veu de Montserrat Caballé: «No em penedeixo de res»
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de juny
-
Cultura
Mor David Hockney, un referent del pop art del segle XX
-
Cultura L'hàbit d'anar al cinema torna a caure: només el 38% dels catalans hi va amb regularitat
-
Cultura
Marta Aymerich, nova presidenta d'Abacus
