La graella de Catalunya Ràdio per la pròxima temporada va agafant forma. Deixin sortir abans d'entrar: un cop encarrilades les baixes de l'Estat de Gràcia i l'APM?, NacióDigital ha pogut saber que l'emissora pública unificarà la franja de tarda en un sol programa, que començarà a les 15h i acabarà a les 19h. Al timó d'aquest nou transatlàntic hi haurà Òscar Fernández, que fins ara dirigia el Catalunya Migdia, i Elisenda Carod, presentadora de l'Apocalipsi. Tots dos, perfils consolidats de la casa, afronten el repte titànic d'intentar plantar cara a Toni Clapés, dominador absolut de les tardes amb el Versió RAC1.
Per primer cop, Catalunya Ràdio aposta per enfrontar-se al seu rival de l'altra banda de la Diagonal amb un programa que duri exactament les mateixes hores. Tal com ha confirmat aquest diari, Fernández serà el director del programa, que combinarà l'actualitat amb l'entreteniment, vessant on tindrà més pes Carod. Empar Moliner continuarà sent protagonista del primer tram de la tarda.
Així doncs, el Catalunya Migdia perd l'hora de magazín d'actualitat (de 15h a 16h), que quedarà integrada al nou espai. Fernández serà substituït des del departament d'informatius. Pel que fa a la franja de 12h a 13h, l'última d'El Matí de Catalunya Ràdio, que fins ara ocupava l'Apocalispi, la ràdio pública en reformularà l'espai.
En una de les últimes sessions de control a la CCMA al Parlament, el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ja va obrir la porta a canvis. Va reconèixer els mals resultats d'audiència de l'última onada de l'EGM i va defensar que "no fer res" al respecte seria un error. Això sí, Gordillo va descartar fer una revolució: "No estem contents, però això no pot fer tirar per terra les apostes de les quals sí que estem convençuts".
[noticiadiari]2/221944[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221870[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221973[/noticiadiari]
Òscar Fernández i Elisenda Carod seran les veus de la tarda de Catalunya Ràdio
L'emissora pública unifica la franja en un sol programa de 15h a 19h i manté Empar Moliner en el primer tram
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2021 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Cultura
Torna el Llum BCN: horaris, ubicacions i artistes
-
Cultura
Carme Elias rep la Medalla d’Or al Mèrit Cultural de Barcelona: «Visc el present i no penso en després»
-
Cultura
Francesc Torralba: «La desesperació condueix a l'autodestrucció i al suïcidi»
-
Cultura
La crisi de Rodalies afecta el nombre de visitants de la Fira de la Candelera
-
Cultura
Mor Carlos Hernández, corresponsal de guerra i cronista de memòria històrica
-
Cultura
Una obra de Gaudí arribarà a Xile: així serà la capella inspirada en la Sagrada Família
