Els diumenges hi ha diversos programes interessants als canals de televisió que toquen els principals temes d'actualitat. TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' i no emetran cap capítol d''El Convidat' ni faran el '30 minuts'.
A La Sexta, a partir de les 21.30h, 'Salvados' entrevistarà Rafael Correa, el president d'Equador, i conversaran sobre el populisme, la política del país, la periodista Ana Pastor i sobre l'economia.
Un cop acabi el programa de Jordi Èvole, al voltant de les 22.30h, Ana Pastor es centrarà a 'El Objetivo' en els abusos sexuals per part de membres de l'Església. La periodista intentarà analitzar i trobar respostes entrevistant víctimes com Javier Paz, que els va viure durant quasi deu anys a Salamanca.
Risto Mejide, en el seu programa 'Viajando con Chester' (21.30h), a Cuatro, entrevistarà la cantant Luz Casal després de la seva malaltia, i Cándido Méndez, exsecretari general d'UGT.
Què fan aquest vespre a la TV?
Cultura
TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' | 'Salvados' entrevista Rafael Correa, president d'Equador
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers descarten donar per controlat l'incendi de les Gavarres aquest diumenge Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
-
-
Terra Catalunya es torna a enfrontar a temperatures extremes: consulta-les municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Almenys 16 cases cremades: totes les afectacions materials per l'incendi de les Gavarres Natàlia Pinyol
Publicat el
14 de desembre de 2014 a
les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura
«Quan treballes amb homes, tens la sensació que no treballes amb ells, sinó per a ells»
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 4 i 5 de juliol
-
Cultura
El MNAC demana suspendre el lliurament de les pintures de Sixena per falta d'informació sobre els riscos
-
Cultura
Mor de manera sobtada l'integrant de Locomía Manuel Arjona
-
Cultura
Mor Victor Willis, el policia de Village People
-
Cultura
Coses del juliol (I)
