Els diumenges hi ha diversos programes interessants als canals de televisió que toquen els principals temes d'actualitat. TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' i no emetran cap capítol d''El Convidat' ni faran el '30 minuts'.
A La Sexta, a partir de les 21.30h, 'Salvados' entrevistarà Rafael Correa, el president d'Equador, i conversaran sobre el populisme, la política del país, la periodista Ana Pastor i sobre l'economia.
Un cop acabi el programa de Jordi Èvole, al voltant de les 22.30h, Ana Pastor es centrarà a 'El Objetivo' en els abusos sexuals per part de membres de l'Església. La periodista intentarà analitzar i trobar respostes entrevistant víctimes com Javier Paz, que els va viure durant quasi deu anys a Salamanca.
Risto Mejide, en el seu programa 'Viajando con Chester' (21.30h), a Cuatro, entrevistarà la cantant Luz Casal després de la seva malaltia, i Cándido Méndez, exsecretari general d'UGT.
Què fan aquest vespre a la TV?
TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' | 'Salvados' entrevista Rafael Correa, president d'Equador
ARA A PORTADA
-
Llevantada: carreteres tallades, petits desbordaments i un desaparegut a l'Empordà Arnau Urgell i Vidal
-
-
Suspeses les classes a les comarques gironines: demanen evitar desplaçaments fins a les 17 hores Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó
-
El Meteocat allarga la llevantada amb 20 comarques amb avisos per pluja, neu, vent i mala mar Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 14 de desembre de 2014 a les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura
«Els bons actors de comèdia són bons actors de drama»
-
Cultura
Tenir piulots i altres expressions del fred en català
-
Cultura
La crisi de l’habitatge, al teatre: «Barcelona lluita entre els poderosos i els veïns»
-
Cultura
Julio Iglesias, el declivi d'un mite conservador en la batalla cultural
-
Cultura
Julio Iglesias, acusat d'agredir sexualment dues extreballadores de les seves mansions
-
Cultura
El president d'Aragó posa el dit a la llaga: assegura que els murals arribaran «d'aquí poc» a Sixena
