Els diumenges hi ha diversos programes interessants als canals de televisió que toquen els principals temes d'actualitat. TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' i no emetran cap capítol d''El Convidat' ni faran el '30 minuts'.
A La Sexta, a partir de les 21.30h, 'Salvados' entrevistarà Rafael Correa, el president d'Equador, i conversaran sobre el populisme, la política del país, la periodista Ana Pastor i sobre l'economia.
Un cop acabi el programa de Jordi Èvole, al voltant de les 22.30h, Ana Pastor es centrarà a 'El Objetivo' en els abusos sexuals per part de membres de l'Església. La periodista intentarà analitzar i trobar respostes entrevistant víctimes com Javier Paz, que els va viure durant quasi deu anys a Salamanca.
Risto Mejide, en el seu programa 'Viajando con Chester' (21.30h), a Cuatro, entrevistarà la cantant Luz Casal després de la seva malaltia, i Cándido Méndez, exsecretari general d'UGT.
Què fan aquest vespre a la TV?
TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' | 'Salvados' entrevista Rafael Correa, president d'Equador
ARA A PORTADA
-
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 14 de desembre de 2014 a les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura
El Mago Pop compra els drets de «Mar i cel» a Dagoll Dagom
-
Cultura
Robe Iniesta, el filòsof darrere la guitarra elèctrica que va canviar el rock amb Extremoduro
-
Cultura
Mor Robe Iniesta, cantant d'Extremoduro, als 63 anys
-
Cultura
«No ens agradem a les fotos perquè el problema el tenim en com ens mirem»
-
Cultura
Barcelona tanca una Fira Internacional del Llibre d'«èxit» a Guadalajara amb més de 950.000 visitants
-
Cultura
Seqüeles franquistes en el català: «Som en camí de ser un dialecte»
