Els diumenges hi ha diversos programes interessants als canals de televisió que toquen els principals temes d'actualitat. TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' i no emetran cap capítol d''El Convidat' ni faran el '30 minuts'.
A La Sexta, a partir de les 21.30h, 'Salvados' entrevistarà Rafael Correa, el president d'Equador, i conversaran sobre el populisme, la política del país, la periodista Ana Pastor i sobre l'economia.
Un cop acabi el programa de Jordi Èvole, al voltant de les 22.30h, Ana Pastor es centrarà a 'El Objetivo' en els abusos sexuals per part de membres de l'Església. La periodista intentarà analitzar i trobar respostes entrevistant víctimes com Javier Paz, que els va viure durant quasi deu anys a Salamanca.
Risto Mejide, en el seu programa 'Viajando con Chester' (21.30h), a Cuatro, entrevistarà la cantant Luz Casal després de la seva malaltia, i Cándido Méndez, exsecretari general d'UGT.
Què fan aquest vespre a la TV?
TV3 dedica bona part de la programació a 'La Marató' | 'Salvados' entrevista Rafael Correa, president d'Equador
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2014 a les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura
Barcelona acomiadarà el 2025 fusionant tradició i tecnologia amb la música de Marc Parrot
-
Cultura
«En Joel Joan em va trucar per fer a 'Plats bruts' una iaia com la seva»
-
Cultura
Els 13 còctels que ja pots demanar en català
-
Cultura
Les subvencions per aprendre català a l’exterior creixen un 42%
-
Cultura L’Ajuntament de Barcelona «entén» les crítiques per la beca a autors llatinoamericans
-
Cultura
«He tingut molta sort a la vida»: Serrat agraeix la Medalla d'Or de la Generalitat
