TV3 ha retirat del web el programa de dijous passat de l'espai Zona Franca, segons ha avançat el diari Ara i han confirmat a l'ACN fonts de la televisió catalana. L'episodi incloïa un gag sobre sexe amb menors que es va fer en directe al plató en substitució d'un reportatge enregistrat que no es va poder emetre per problemes tècnics.
La cadena pública i la productora responsable del late night presentat per Joel Díaz han consensuat que el gag quedava fora de registre a la televisió. La broma involucrava també membres del públic, un fet que igualment es considera un error.
Segons publica l'Ara, la decisió s'ha pres de manera consensuada entre el canal i la productora del programa -Atomic Beat-. En la secció improvitzada, la col·laboradora Raquel Hervás va organitzar una espècie de concurs amb el públic, en el qual la gent havia de triar entre dos supòsits negatius, com ara la zoofília o el sexe amb menors. La publicació del diari afirma que el canal va creure que era desafortunat, i més el fet d'involucrar-hi el públic.
[noticiadiari]2/240630[/noticiadiari]
TV3 retira un programa del «Zona Franca» del web per un polèmic gag
La cadena pública elimina una entrega del "late night" de Joel Díaz per una secció de Raquel Hervás on es bromejava sobre el sexe amb menors
- Joel Díaz, en el programa eliminat del web de TV3 -
- TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2022 a les 18:02
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Jordi Roch, metge, gestor musical i fundador de l'Associació Franz Schubert, als 94 anys
-
Cultura «Ja es parla de la llengua als consells d'administració»: d'Abacus al RACC, el català és un bon negoci
-
Cultura
El Gremi d’Editors preveu tancar el 2025 amb vendes de 320 milions d'euros i un creixement del 4%
-
Cultura
«Soc més de fotre'ls canya als meus que no pas als altres»
-
Cultura
Quina és la millor nadala en català?
-
Cultura
Deu mots en català que els mestretites corregeixen sense motiu
