La Policia Municipal de Sabadell ha detingut aquest dimecres de matinada dues persones després de detectar un vehicle que conduïa multiplicant per cinc la taxa màxima d'alcoholèmia permesa, a gran velocitat i contra direcció per l'Eix Macià de la ciutat. Els detinguts són els dos acompanyants del conductor, que van agredir els agents.
Els fets van passar a les 00:50 hores a l'alçada del número 65 de l¡avinguda Francesc Macià, quan una unitat policial va aturar un turisme que anava circulant en direcció prohibida, a gran velocitat i fent virolles. Es va fer la prova d'alcoholèmia al conductor, un home de 40 anys, que va donar positiu amb un resultat de 1,18 mg/l, quan la taxa màxima permesa genèrica és de 0,25 mg/l.
Prèviament a la realització de la prova van ser detinguts els dos acompanyants que anaven en el vehicle, un home i una dona, de 22 i 26 anys, respectivament, per agredir als agents que estaven actuant. Es van fer les diligències judicials per conduir sota la influència de begudes alcohòliques i s’immobilitzà el vehicle.
Detingudes dues persones per agredir policies en un control d'alcoholèmia a Sabadell
Societat
El conductor gairebé multiplicava per cinc la taxa màxima permesa
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2018 a
les 13:01
Et pot interessar
-
Societat
El pont aeri
-
Societat
Concentració contra la «privatització» de l'habitatge públic a Barcelona
-
Societat
Retencions quilomètriques en un divendres complicat a les carreteres catalanes
-
Societat Un de cada deu casos de fractures facials està relacionat amb els patinets elèctrics
-
Societat
Detenen a València el presumpte fundador del moviment Blocus a l'Estat: un jove de 20 anys
-
Societat
Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO»
