És un canvi d'època. L'empresari hoteler Joan Gaspart prepara la seva retirada com a president de Turisme de Barcelona. En l'entrevista publicada aquest dimarts a NacióDigital, Gaspart ja explicava la seva sortida després de vint-i-cinc anys al capdavant del consorci que per ell s'ha convertit en un model de col·laboració pública-privada. Segons ha pogut saber NacióDigital, dimarts vinent Gaspart reunirà el nucli dur de l'organisme per acomiadar-se.
Turisme de Barcelona va ser creat fa vint-i-cinc anys a iniciativa de l'alcalde Pasqual Maragall. És una decisió que Gaspart considera "visionària" i que ha estat cabdal per assolir el salt experimentat pel turisme a Barcelona els darrers anys. L'empresari hoteler considera que vint-i-cinc anys (els mateixos que va ser directiu del Barça) són suficients.
Venen temps de canvis en moltes institucions de la ciutat. Les eleccions municipals elegiran un nou consistori i poden afectar Turisme de Barcelona. D'altra banda, les eleccions a la Cambra de Barcelona, amb la victòria independentista, també poden afectar el consorci, ja que la Cambra en forma part junt amb l'Ajuntament i la Generalitat.
Joan Gaspart comença a acomiadar-se de Turisme de Barcelona
Economia
L'empresari hoteler celebrarà un dinar privat amb el nucli dur del consorci per acomiadar-se després de vint-i-cinc anys
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
22 de maig de 2019 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Economia
Hotels plens i allau de visitants: l'Ebre, Tarragona i Lleida es preparen per acollir l'eclipsi solar
-
Economia
Creix el nombre de pisos registrats a Catalunya entre maig i juny
-
Economia
Deu anys de canvis a Barcelona: un de cada quatre comerços tradicionals ha tancat
-
Economia Catalunya torna a batre el rècord d'ocupació al juliol i registra l'atur més baix en aquest mes des del 2007
-
Economia
Resignació per la pujada del preu de la benzina amb l’inici de l’agost
-
Economia
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
