Aquest diumenge han marxat des de l'aeroport de Lleida-Alguaire els últims vol comercials de la temporada a Eivissa i Menorca. Es tracta del final de la temporada d'estiu d'aquesta oferta de la companyia Air Nostrum que fa que, a partir d'aquesta setmana, només quedi una única ruta a l'aeroport lleidatà, la de Palma els divendres i els diumenges.
Gairebé dos anys després de la seva inauguració, i sense la companyia Vueling que va estrenar la infraestructura, l'esperança es posa ara en els touroperadors britànics i russos que haurien de començar a operar entre aquest desembre i gener per portar esquiadors al Pirineu.
L'aeroport de Lleida es queda amb un sol vol
Air Nostrum deixa de volar a Eivissa i Menorca arran del final de la temporada d'estiu
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2011 a
les 11:57
Et pot interessar
-
Economia Els viatgers a hotels continuen batent rècords al maig a Catalunya amb 2,4 milions
-
Economia
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
