En el cas que l'euríbor tanqui el mes en aquest nivell, els clients que tinguin una hipoteca de 150.000 euros a 25 anys que revisin les condicions del seu préstec amb l'indicador de novembre experimentaran una rebaixa d'uns 20 euros al mes i de 240 euros a l'any. Aquesta taxa mensual és 0,191 punts inferior a la de novembre del 2007 (4,607%).
  L'euríbor ha baixat 0,8148 punts des que va començar el mes de novembre, i acumula una retallada d'1,438 punts des del passat 10 d'octubre, després de la rebaixa de tipus d'interès aplicada pels principals bancs centrals.
  L'euríbor s'apropa de mica en mica als tipus oficials d'interès, que després de l'últim descens se situen en el 3,25%. A més, el mercat dóna per descomptat que el preu oficial del diner baixarà el mes de desembre vinent entre un quart i mig punt.
  L'euríbor a tres mesos, la taxa que utilitzen els bancs per fer les seves operacions, també ha baixat avui fins al 3,937%, respecte de la taxa passada del 3,970%.