El Centre de Tecnificació Esportiva de Ripoll (CTER) farà aquest estiu el ple amb un total de 14 campus confirmats. Una xifra que suposarà que per l'equipament hi passin un total de 470 participants, pels 336 de l'any passat.
Enguany hi ha confirmats tres nous campus que inclouen noves disciplines com la natació sincronitzada i els esports de muntanya. D'altra banda, l'Ajuntament destaca que es repeteixen la majoria d'esdeveniments de l'any passat i en molts casos s'incrementen els participants. L'oferta inclou campus multiesportius, de bàsquet amb el jugador d'elit Xavi Rabaseda, de volei, de porters de futbol, de tecnologia i de dansa, entre altres.
L'ocupació del CTER està garantida al 100% al juliol i a la primera quinze d'agost mentre que es continuen gestionant noves estades de cara a la segona quinzena d'agost i la primera de setembre, segons ha informat l'Ajuntament.
El CTE de Ripoll fa el ple amb 14 campus d'estiu
El nombre de participants passarà dels 336 als 470
ARA A PORTADA
-
Junqueras trasllada a Illa que sense finançament no tindrà pressupostos Bernat Surroca | Oriol March
-
-
-
Trump amenaça Espanya amb més aranzels si no incrementa la despesa militar: «Pagaran el doble» Redacció
-
«La banca sempre guanya»: què diuen els experts sobre el futur de l'opa del BBVA? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 21 d’abril de 2015 a les 12:45
Actualitzat el 21 d’abril de 2015 a les 12:48
Et pot interessar
-
Societat Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional