El telèfon d'emergències 112 ha rebut fins a les sis de la tarda d'aquest diumenge 56 trucades per 49 incidències lleus provocades per la pluja. La majoria s'han rebut del Gironès (17), i més concretament de la ciutat de Girona (12), on alguns carrers s'han inundat per embornals embussats.
Des del Maresme s'han rebut 6 avisos, la majoria de Mataró, i també s'han rebut 6 trucades del Baix Ebre, gairebé tots de Tortosa. Entre les quatre i les sis de la tarda els Bombers de la Generalitat han estat alertats per una quinzena d'incidències lleus, la majoria per baixos inundats, arbres caiguts, despreniment de pedres a les vies i carrers on calia netejar els embornals. Davant l'alerta de l'Inuncat aquest cos està fent inspeccions i revisant punts inundables.
El Servei Meteorològic de Catalunya ha informat que s'ha superat el llindar d'intensitat de pluja a Benissanet, on s'han registrat 27 litres per metre quadrat en mitja hora, i a Ulldecona, on se n'han recollit 22. També destaca que a Aldover s'han recollit 10 litres per metre quadrat en només 10 minuts.
El telèfon d'emergències rep més d'una cinquantena de trucades relacionades amb les pluges
Els Bombers registren una quinzena d'avisos, la majoria al Gironès, per baixos inundats, arbres caiguts i carrers on calia netejar els embornals
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2018 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Societat
Quant cal esperar per ser atès per un metge especialista a Barcelona?
-
Societat
Així serà el pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa
-
Societat
Nova polèmica pel català en un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acusen Adif de tombar la web catalana que informava de l'estat de Rodalies
-
Societat
Admesa a tràmit una segona denúncia per agressió sexual contra Íñigo Errejón
