El Barça està treballant per incorporar un crack de primer nivell de cara a la temporada vinent. El nom més ben situat per vestir de blaugrana és el de Robert Lewandowski, davanter del Bayern de Munich.
L’astre polonès ha trasmès als responsables del club bavarès que vol marxar a final de temporada per canviar d’aires, i tot apunta que el seu destí serà el Camp Nou.
Els responsables de la secretaria tècnica del Barça estan interessats en fer-se amb els serveis del jugador, i segons diaris alemanys, ja s’hauria arribat a un acord verbal amb Lewandowski. El que el club haurà de fer a partir d’ara és negociar amb el Bayern la sortida del futbolista, que podria rondar els 35 milions d’euros.
El Barça encarrila el fitxatge del primer crack per a la propera temporada
Esports
Robert Lewandowski assegura que vol canviar d’aires i deixar el Bayern
- Joan Laporta, aquest dilluns. -
- FCB
ARA A PORTADA
-
Política Illa se salva de la reprovació i s'obre a estudiar rebaixes fiscals en habitatge Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política El Parlament avala una «resolució refrendada» del conflicte en el novè aniversari de l'1-O Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu Neus Climent / Agències
-
Societat L'Ajuntament de l'Hospitalet preveu comprar la finca on es va suïcidar el Javier Neus Climent / Agències
Publicat el
14 de maig de 2022 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Esports
Leo Messi, nou propietari d'un equip de segona divisió
-
Esports
Manel del Río deixa de ser el director general del Barça
-
Esports
El porter «Pichu» Cuéllar, hospitalitzat després de caure una estructura a la ciutat esportiva del Mallorca
-
Esports
Florentino Pérez, citat al jutjat per la querella del Barça per calúmnies
-
Esports
L’Atlético de Ceuta, el club que va néixer arran de la independència del Marroc
-
Esports
Mor Ida Amelie Robsahm, corredora de muntanya d'elit, després de caure per un barranc de 10 metres
