«El Barça serà el primer club del món que assolirà el bilió d'euros», a la portada del «Financial Times»
Esports
El prestigiós rotatiu entrevista el president blaugrana, Josep Maria Bartomeu
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
11 de desembre de 2015 a
les 08:43
"El Barça es pot convertir en el primer club de futbol del món amb 1 bilió d'euros d'ingressos en un pla de negocis de sis anys". Així comença l'article del Financial Times que ha publicat aquest divendres a la portada de la versió digital i firmat per Tobias Buck. Explica que els beneficis "han de permetre ampliar el Camp Nou i ampliar la presència comercial al món". El desig del president del Barça, Josep Maria Bartomeu, seria augmentar els ingressos dels 600 milions d'euros actuals fins a més d'1 bilió -que equival a 1.000 milions d'euros, segons la conversió americana- al 2021.
L'objectiu del club blaugrana seria "contrarestar la creixent influència econòmica de la Premier League anglesa", en què grans clubs com el Manchester United o el Chelsea guanyen molt més amb drets de televisió.
Algunes de les estratègies que planteja Bartomeu per incrementar els ingressos són la creació d'una universitat de futbol blaugrana i impulsar l'esport femení. El principal perill, segons el president del Barça, és que la Premier s'endugui jugadors del planter.
El prestigiós, que entrevista el president del Barça, també explica "les profundes lluites internes" per la presidència del club i les acusacions que ha rebut Bartomeu per frau fiscal.
Et pot interessar
-
Esports
Derrota d'Infantino: la FIFA renuncia a privatitzar els mundials
-
Esports
Mor Franco Baresi, llegenda del Milà i del futbol
-
Esports
Guerra oberta entre FIFA i UEFA: els països europeus amenacen amb abandonar el Mundial
-
Esports
Laporta pateix una arrítmia i no viatja a Anglaterra amb el Barça
-
Esports
Pogačar guanya amb absoluta autoritat el Tour que va sortir de Catalunya
-
Esports
La Roja i la «prioridad nacional»

