Leo Messi ha deixat d'estar lligat al Barça després que hagi expirat el seu contracte. Tot i aquesta situació, l'argentí, concentrat a la Copa Amèrica en aquests moments, té tots els números per continuar al Barça algunes temporades més.
Amb el cas, el portal esportiu nord-americà Boardroom va publicar que amb l'anterior contracte, Messi va rebre un salari brut de 674 milions de dòlars -uns 570 milions d'euros- pels seus últims quatre anys al Barça.
Davant d'aquesta impressionant xifra, alguns jugadors importants de l'NBA han mostrat la seva sorpresa a Twitter: "Hauré d'apuntar els meus nens a futbol", ha dit el base Isaiah Thomas.
Per la seva banda, Kevin Durant -possiblement el millor jugador del món actualment- ha qualificat el sou de Messi de "boig". Els sous de les estrelles de l'NBA oscil·len entre els 25 i els 45 milions de dòlars anuals.
Estrelles de l'NBA al·lucinen amb el sou de Messi: «Hauré d'apuntar els nens a futbol»
El contracte del capità del Barça impressiona els millors jugadors del món de bàsquet
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia una mobilització massiva de sòl per fer més de 200.000 pisos O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
El debat de política general al Parlament, en directe: els partits valoren el discurs d'Illa Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
S'acosta l'hora clau per a Carles Puigdemont: recurs d'empara admès al TC, ordre de detenció activa Oriol March
-
-
Illa tira enrere la decisió d'Aragonès: els advocats dels Mossos tornen a Interior Bernat Surroca Albet
Publicat el 01 de juliol de 2021 a les 18:11
Actualitzat el 01 de juliol de 2021 a les 18:19
Et pot interessar
-
Esports Jordi Alba, un dels millors socis de Messi anuncia la seva retirada a final d'any
-
Esports L'equip ciclista d'Israel canvia de nom per «allunyar-se de la seva identitat israeliana»
-
Esports La Lliga canvia el color dels dorsals del Barça en la tercera equipació
-
Esports El canvi de Kilian Jornet des que és pare: «Ara minimitza més els riscos»
-
Esports La gesta inèdita de Kilian Jornet
-
Esports La RFEF prohibeix a l'Europa jugar amb la bandera palestina al braçal