Leo Messi ha deixat d'estar lligat al Barça després que hagi expirat el seu contracte. Tot i aquesta situació, l'argentí, concentrat a la Copa Amèrica en aquests moments, té tots els números per continuar al Barça algunes temporades més.
Amb el cas, el portal esportiu nord-americà Boardroom va publicar que amb l'anterior contracte, Messi va rebre un salari brut de 674 milions de dòlars -uns 570 milions d'euros- pels seus últims quatre anys al Barça.
Davant d'aquesta impressionant xifra, alguns jugadors importants de l'NBA han mostrat la seva sorpresa a Twitter: "Hauré d'apuntar els meus nens a futbol", ha dit el base Isaiah Thomas.
Per la seva banda, Kevin Durant -possiblement el millor jugador del món actualment- ha qualificat el sou de Messi de "boig". Els sous de les estrelles de l'NBA oscil·len entre els 25 i els 45 milions de dòlars anuals.
Estrelles de l'NBA al·lucinen amb el sou de Messi: «Hauré d'apuntar els nens a futbol»
El contracte del capità del Barça impressiona els millors jugadors del món de bàsquet
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2021 a
les 18:11
Actualitzat el
01 de juliol de 2021 a les
18:19
Et pot interessar
-
Esports
Trump es desfà en elogis cap a Messi a la Casa Blanca: «El meu fill és un gran fan»
-
Esports
Marc Ciria es queda a 90 signatures del tall i les eleccions al Barça seran un duel Laporta-Font
-
Esports
El Barça frega la remuntada històrica al Camp Nou
-
Esports
Rüdiger emula Pepe i agredeix un jugador del Getafe sense ser expulsat
-
Esports
Laporta i Font superen amb escreix les firmes per ser candidats; Ciria passa pels pèls i Vilajoana, fora
-
Esports
L’Audiència Nacional inadmet i arxiva la denúncia contra Laporta
