El proper cap de setmana es disputarà per primera vegada la VolCAT Costa Brava. Una competició de BTT que s'estrena amb dues etapes pel Massís de les Gavarres i que ha rebut una gran resposta dels aficionats al ciclisme. L'organització ha decidit obrir 50 places noves després d'esgotar inscripcions en una cursa que tancarà el llistat definitiu de participants aquest dimecres.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3zNbNn2zjbY[/youtube]
El 16 i 17 de març el segell VolCAT s'incorpora a la cursa per primera vegada amb la vocació de promocionar una prova per etapes en un sol cap de setmana amb un recorregut marcat pels senders que uneixen platja i muntanya. Una competició pensada per oferir un bon repte competitiu als ciclistes de màxim nivell i també una presa de contacte per als esportistes que tinguin ganes de tastar per primera vegada una cursa per etapes en BTT. Sigui com sigui, un entrenament perfecte per a proves més llargues com la ja clàssica VolCAT que es disputarà un any més en plena Setmana Santa.
Amb la participació confirmada d'equips de primera fila internacional com el DMT Racing, la VolCAT Costa Brava 2019 programarà dues etapes amb un total de 120 quilòmetres i 3.900 metres de desnivell positiu amb modalitats PRO (per als que lluitin per ser els més ràpids) i OPEN, sense estar pendents de la pressió del cronòmetre. L'organització també aposta per una categoria per parelles.
La primera etapa comptarà amb 68 km i 2.100 metres de desnivell positiu, amb un sostre màxim que superarà per poc els 500 metres d'altitud però amb un recorregut marcat per les pujades i baixades exigents. El diumenge la cita serà més trencacames, amb 56 km i 1.800 metres de desnivell en una jornada marcada per l'encadenament de corriols.
Calonge i Sant Antoni seran el punt de sortida i d'arribada de les dues etapes.
La VolCAT Costa Brava s'estrenarà amb èxit de participació
Esports
Aquest cap de setmana es disputarà la primera edició de la prova amb ple d'inscripcions
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
12 de març de 2019 a
les 10:44
Et pot interessar
-
Esports
Un excapità de l’Espanyol confessa la seva addicció a les drogues: «És per tota la vida»
-
Esports
Pogačar abandona la Vuelta per una caiguda en la vuitena etapa
-
Esports
El calendari del Barça a la Champions: debut contra el Feyenoord amb el PSG a l'horitzó
-
Esports
Detenen dos jugadors del planter del Mallorca per gravar relacions sexuals amb una menor
-
Esports
Cubarsí se solidaritza amb el menor agredit per la policia espanyola: «No pot tornar a passar»
-
Esports
Triomf solvent del Barça en un partit farcit de reivindicació independentista
