FOTOS Així ha quedat la nau de la colònia Agafallops de Ripoll després de l'incendi

Un llamp cau en una fàbrica tèxtil

Publicat el 22 de juny de 2020 a les 14:04
Actualitzat el 22 de juny de 2020 a les 14:19
Els Bombers de la Generalitat han donat per extingit aquest diumenge a dos quarts de cinc de la matinada l’incendi que des de dissabte a la tarda afectava una de les quatre naus de la fàbrica tèxtil de Can Botey, ara Tensión Textil, a la colònia Agafallops de Ripoll.

[noticia]33002[/noticia]
Segons el cos, les flames han cremat completament el local de 110 x 25 metres.  De fet, el sostre s’ha esfondrat i entre altres coses, ha calcinat un transformador de grans dimensions i bobines de fil. Sortosament, les flames no han afectat les altres tres naus de la fàbrica i cap persona ha resultat ferida.

Els bombers van ser alertats del foc a tres quarts de set de la tarda de dissabte. En les tasques d’extinció hi han estat treballant fins a catorze dotacions terrestres.

L'Ajuntament de Ripoll va demanar a través de les xarxes socials que tots els veïns de la zona tanquessin les finestres per evitar intoxicacions.

En aquestes fotos podeu veure com ha quedat la nau després del sinistre.
 

La nau sinistrada. Foto: Protecció Civil de Ripoll

La nau sinistrada. Foto: Protecció Civil de Ripoll

 

La nau sinistrada. Foto: Protecció Civil de Ripoll


La nau sinistrada Foto: Protecció Civil de Ripoll
 
La nau sinistrada. Foto: Protecció Civil de Ripoll
 

La nau sinistrada. Foto: Protecció Civil de Ripoll