L'ANC d'Olot renovarà la junta entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre

Albert Banti és el nou coordinador en funcions, després de la incorporació de Toia Codina a la llista de la CUP

Publicat el 27 d’agost de 2015 a les 09:20
Actualitzat el 01 de setembre de 2015 a les 17:03
L'ANC d'Olot renovarà la junta directiva entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, just després de les eleccions catalanes. En teoria hauria d'haver canviat el mes de maig, quan va fer tres anys de la seva constitució, però en aquell moment es va optar per prorrogar-la de manera temporal i convocar eleccions a l'Assemblea passades les eleccions catalanes.

La marxa de la fins ara coordinadora, Toia Codina, per incorporar-se a la llista gironina de la CUP n'ha accelerat la dissolució. Durant un mes, Albart Banti ocuparà el càrrec temporalment, com a coordinador en funcions. Serà un mes d'activitat frenètica per l'ANC, entre l'organització dels autocars cap a Barcelona per la Diada i els actes de campanya a favor de votar independència el 27-S.

Un cop convocades les eleccions a la junta de l'ANC, el coordinador, el secretari i la tresorera faran un pas enrere i agafarà el relleu un altre equip de tres persones. Segons ha explicat a NacióLaGarrotxa la tresorera de l'entitat, Rosa Figueras, tots els socis de l'ANC d'Olot poden presentar candidatura per formar part de la junta. Se'ls enviarà una carta per explicar-los del procediment, però només caldrà que comuniquin la voluntat de presentar-se a les eleccions i enviin una fotografia seva i quatre ratlles explicant qui són per tal que els socis puguin decidir qui posar al davant de l'ANC d'Olot.