El jutge ha enviat a presó un jove de 20 anys que aquest desembre va cometre dos robatoris a Olot. El primer es va produir passat dissabte dia 17 de matinada. Al voltant de les dues de la nit, el lladre va atracar un home al carrer per robar-li una cadena d'or. La víctima va posar resistència i va intentar recuperar la cadena. Seguidament, el detingut va agredir-lo fent-li dues punxades amb un ganivet al braç.
Al cap d'uns dies, concretament aquest dimecres 22, el lladre va tornar a actuar. Ho va fer també de matinada, a les 2:45 h, a un establiment del carrer Antoni Llopis. El jove va entrar a robar en una botiga d'aquest carrer trencant el vidre de l'aparador. Quan els Mossos van arribar al lloc dels fets, el lladre ja havia marxat. Els agents van fer recerca pels voltants i van trobar un estoig i a uns 100 metres més enllà, un home. Quan el van identificar, van veure que portava a sobre un punxó i una escarpa, objectes d'higiene personal provinents de la botiga robada i un mòbil del mateix comerç.
Els Mossos també van veure que el jove tenia restes de vidres trencats a la jaqueta i els cabells. Aquestes restes coincidien amb el vidre de l'aparador de l'establiment. Tots aquests indicis van fer que els agents acabessin detenint l'home.
El jove detingut va passar a disposició judicial i aquest dimecres ha acabat ingressant a presó. El lladre tenia múltiples antecedents.
A presó l'autor de dos robatoris a Olot, un dels quals amb violència
Societat
El lladre és un jove de 20 anys que va robar un establiment i va atacar un home amb un ganivet
ARA A PORTADA
-
Societat L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis Redacció
-
Successos Mor a l'hospital una jove de 18 anys després de rebre l'impacte d'una roca en un gorg de Sadernes Redacció
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Successos Un conductor sense permís atropella un ciclista a Olot, intenta fugir i es nega a fer la prova d'alcoholèmia Redacció
Publicat el
22 de desembre de 2022 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
