A començaments d’aquest mes de maig els mossos de la comissaria d’Olot van tenir coneixement de què s’havien produït danys i robatoris en 8 garatges d’una comunitat de propietaris d’aquesta ciutat. En un dels garatges d’aquest aparcament comunitari els lladres van robar una bicicleta, en un altre van agafar el comandament a distància de l’aparcament -entre altres objectes-, en un tercer garatge els lladres van sostreure les claus d’un cotxe i, en un altre garatge, els lladres hi van entrar dues vegades per endur-se indumentària per anar en moto.
Les investigacions dutes a terme les darreres setmanes han permès a la policia arribar a la conclusió que els autors d’aquests fets serien també els autors del robatori amb força que, a finals d’abril, va patir un establiment comercial situat en el mateix bloc de pisos on hi ha l’aparcament esmentat. Segons els investigadors, el comandament a distància sostret la primera vegada que els lladres van entrar a l’aparcament els va permetre entrar-hi novament i cometre més fets delictius.
En una altra de les ocasions que els lladres van entrar a l’aparcament, la nit de l’1 al 2 de maig, van agafar el cotxe del qual ja tenien les claus. Els policies van poder confirmar que amb aquest vehicle els lladres van anar fins al municipi d’Argelaguer, per tal de robar en un comerç d’aquest municipi. Després van tornar el cotxe al seu lloc.
Els mossos han relacionat aquesta manera de procedir amb la temptativa de robatori amb força ocorreguda a començaments de maig en un altre garatge, ja que a la seva propietària no li havien pres res, però li havien obert del cotxe. Els mossos estimen que els lladres, possiblement, buscaven les claus.
Finalment, els mossos ha imputat al jove detingut la temptativa de robatori que un comerç del poble de Montagut va patir el dia 9 de maig. En aquella ocasió, els lladres -dues persones- es desplaçaven en ciclomotor i van llençar un casc contra l’aparador de l’establiment.
Els indicis aplegats pels mossos en investigar tots els fets esmentats van conduir ahir a la detenció d’un jove menor d’edat. Els fets que se li imputen s’han posat en coneixement de la Fiscalia de Menors i el jove ha estat lliurat als seus pares o tutors legals.
Tot i això, la investigació de tots aquests fets continua oberta i no es descarta la detenció de més persones que hi puguin estar-hi implicades.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
27 de maig de 2009 a
les 00:00
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
