Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes de 24 i 30 anys a Maià de Montcal que tenien 1.558 plantes de marihuana en una casa que estaven ocupant.
Els agents van tenir coneixement de la ocupació de la masia i quan van anar-hi es van trobar amb la droga que estava a l'exterior de la casa. Arran d'això es va iniciar una investigació que va acabar aquest dijous amb l'entrada i registre de la casa, la intervenció de les més de 1.500 plantes i la detenció dels dos sospitosos.
Els arrestats, sense antecedents, han passat a disposició del jutge de guàrdia d'Olot, per respondre per un delicte contra la salut pública.
Detinguts dos ocupes amb més de 1.500 plantes de marihuana a una masia de Maià de Montcal
La casa estava deshabitada i els agents van anar-hi i es van trobar la droga
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 07 de juliol de 2023 a les 20:01
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant