Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes de 24 i 30 anys a Maià de Montcal que tenien 1.558 plantes de marihuana en una casa que estaven ocupant.
Els agents van tenir coneixement de la ocupació de la masia i quan van anar-hi es van trobar amb la droga que estava a l'exterior de la casa. Arran d'això es va iniciar una investigació que va acabar aquest dijous amb l'entrada i registre de la casa, la intervenció de les més de 1.500 plantes i la detenció dels dos sospitosos.
Els arrestats, sense antecedents, han passat a disposició del jutge de guàrdia d'Olot, per respondre per un delicte contra la salut pública.
Detinguts dos ocupes amb més de 1.500 plantes de marihuana a una masia de Maià de Montcal
La casa estava deshabitada i els agents van anar-hi i es van trobar la droga
ARA A PORTADA
-
«No canviaria el pot de l''Atrapa'm si pots' pels 158 programes i tota l'experiència» Marc Orts i Cussó
-
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
-
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
07 de juliol de 2023 a
les 20:01
Et pot interessar
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat
Comença el nou curs escolar a Olot
