Segueix augmentant el nombre de morts a Catalunya per la Covid-19, però també el nombre dels que superen la malaltia. Amb les dades d'aquest dilluns, ja hi ha 28.934 persones que han rebut l'alta mèdica per la malaltia, amb un increment de 1.085 en les darreres 24 hores.
Quan a les morts, Catalunya ha registrat aquest dilluns un lleuger repunt en la xifra diària per coronavirus, amb 159 defuncions, per les 118 del dia anterior, quan es va registrar la xifra més baixa des que el Departament de Salut va iniciar el nou mètode de recompte. En total, des de l'arribada de la pandèmia, s'han comptabilitzat 9.923 víctimes mortals per la Covid-19.
Pel que fa als morts en centres hospitalaris, Salut ha informat que hi han perdut la vida 5.769 persones en total. Les dades dels morts als hospitals venen dels centres, i les de morts totals, de les funeràries, per la qual cosa es recullen a ritmes diferents i no tenen perquè ajustar-se exactament. De la xifra total, 2.852 persones han mort en una residència, 116 en un centre sociosanitari i 622 al domicili.
Quant als contagis confirmats, els 1.074 nous casos d'avui eleven el nombre total a 50.162. Els pacients considerats greus (dels quals en les últimes hores només se n'han comptabilitzat 19) són 3.827.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Gairebé 29.000 persones han rebut l'alta de la Covid-19
En les últimes 24 hores han mort 159 persones a Catalunya, i se superen ja els 50.000 contagis confirmats
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu invertir 213,1 milions a les comarques gironines en els pressupostos del 2026 Redacció
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
Catalunya bat rècord en exportacions agroalimentàries tot i les pèrdudes de la pesta porcina Redacció
- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el
28 d’abril de 2020 a
les 06:40
Et pot interessar
-
Societat El Centre de la Propietat Forestal activa les ajudes de 2026 per enfortir la biodiversitat als boscos privats
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
