Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona van imputar el dia 22 d’octubre un home, de 21 anys, de nacionalitat ucraïnesa i veí d’Olot, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi imprudent i conducció sota la influència de begudes alcohòliques.
Els fets van passar cap a dos quarts de set de la tarda del passat 13 d’octubre, quan es va produir un accident de trànsit per sortida de via, en una carretera local de Sant Privat d’en Bas, i el cotxe va caure per un terraplè. Com a conseqüència de xoc, el conductor va patir ferides de caràcter lleu i l’acompanyant va resultar mort, després de sortir disparat del vehicle durant el sinistre.
Inicialment, el ferit va intentar fer creure als agents que la persona morta era la que conduïa el vehicle. Després de diverses indagacions els mossos van comprovar que realment la persona que va morir viatjava al seient de l’acompanyant.
Al conductor se li va fer la prova d’alcoholèmia i va donar un resultat positiu de 0.47 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. Per aquest motiu se li va imputar un delicte relatiu al trànsit per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques i un delicte d’homicidi per imprudència.
El conductor imputat serà citat properament per tal de declarar al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Olot.
Imputat un olotí per homicidi imprudent al provocar un accident de trànsit mortal
L’home conduïa el vehicle en estat etílic quan va patir una sortida de via a Sant Privat d’en Bas, el passat 13 d’octubre, i va morir l’acompanyant
ARA A PORTADA
-
-
El Govern preveu invertir 213,1 milions a les comarques gironines en els pressupostos del 2026 Redacció
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
«El Foraster» juga en una altra lliga: líder absolut del prime time en un dilluns marcat per la guerra a l'Iran Víctor Rodrigo
Publicat el
05 de novembre de 2013 a
les 17:47
Et pot interessar
-
Societat El Centre de la Propietat Forestal activa les ajudes de 2026 per enfortir la biodiversitat als boscos privats
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
