J.G./ Centenars de persones van passejar-se un any més, al llarg del dissabte, per la botiga al carrer d'Olot. Coincidint amb el final de les rebaixes els comerciants olotins van tornar a treure al carrer els estocs sobrants per vendre'ls a millor preu. Malgrat la situació econòmica la gran majoria de comerciants fan bona valoració de les vendes. Les temperatures també han propiciat que es poguessin trobar peces de roba a molt bon preu. ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2010 a
les 22:18
J.G./ Centenars de persones van passejar-se un any més, al llarg del dissabte, per la botiga al carrer d'Olot. Coincidint amb el final de les rebaixes els comerciants olotins van tornar a treure al carrer els estocs sobrants per vendre'ls a millor preu. Malgrat la situació econòmica la gran majoria de comerciants fan bona valoració de les vendes. Les temperatures també han propiciat que es poguessin trobar peces de roba a molt bon preu. Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
