La Moncloa ha enviat una rectificació i ha aclarit que finalment sí que estarà permès anar a les segones residències durant la fase 1 de desescalada si l'habitatge es troba dins de la mateixa regió sanitària o província. Inicialment, el govern espanyol havia descartat aquesta possibilitat per una qüestió de "mobilitat".
Per tant, en el cas de Catalunya, afecta inicialment els veïns de les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona i l'Alt Pirineu-Aran, que sí que es podran desplaçar a la segona residència si estan dins de la mateixa regió on viuen. La mesura s'estendrà a la resta del territori quan estrenin la fase 1 de desescalada.
La rectificació s'ha produït després que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, hagi anunciat que sí que es permetrien aquests desplaçaments malgrat que inicialment s'havia indicat que no. De fet, vetar aquests desplaçaments podia ser una incongruència tenint present que els ciutadans sí que poden anar a allotjaments turístics de la mateixa regió, que començaran a obrir a partir de dilluns en les regions que són en fase 1.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201853[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201791[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
La Moncloa rectifica i sí que permetrà anar a segones residències dins de la mateixa regió en la fase 1
Inicialment, el govern espanyol havia descartat aquesta possibilitat per una qüestió de mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2020 a les 15:19
Et pot interessar
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel