Des d'aquesta setmana, l'associació de comerciants d'Olot té nova presidenta. Es tracta de Mercè Soler, propietària de diverses botigues de roba del centre olotí. Soler, substitueix a l'òptic Miquel Fluvià que ha deixat el càrrec per motius personals.
En les seves primeres paraules com a presidenta, Soler considera que amb el tema de la seguretat ciutadana, a Olot existeixen importants contradiccions. La recent nomenada afirma que 'ens vénen la pel·lícula de que a Olot no passa res, i per contra sovint coneixem casos de robatoris o intents de robatoris' com el que els vam informar ahir mateix. Soler també recorda que 'hi ha gent que no s'atreveix a passar per alguns carrers del centre'.
Respecte les obres que en aquests moments s'estan realitzant a Olot, i que provoquen sovint una manca d'aparcament important, la presidenta de l'ACO creu que "si volem tenir les coses arreglades hem de patir una mica' tot i que afirma que 'els aparcaments mai són suficients'. No obstant, Soler recorda que a partir d'ara 'ens haurem d'acostumar a caminar una mica més'. En aquest sentit, Mercè Soler també ha criticat la senyalització del centre d'Olot ja que, assegura que 'molta gent, tant de la ciutat com de fora, no saben com arribar al Firalet'.
A tot això, la presidenta dels comerciants olotins no s'amaga de dir que 'ens costa d'entendre els polítics'.
Mercè Soler es mostra il·lusionada amb aquesta nova responsabilitat. Assegura que té una idea de l'Olot comercial molt feta, que 'està molt encarrilada amb l'associació'. En un moment crític econòmicament parlant, Soler creu que a Olot 'tenim un comerç sòlid i de qualitat'.
La nova presidenta de l'ACO critica la gestió de la seguretat
Mercè Soler substitueix a Miquel Fluvià, que deixa el càrrec per motius personals.
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 06 de juny de 2009 a les 00:01
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant