Olot acollirà una nova competició d’alt nivell. Després de conèixer aquesta setmana que la capital de la Garrotxa serà seu de La Vuelta 2025 i que el Sevilla serà el rival de l’Olot a la Copa del Rei, aquest divendres s’ha fet oficial que l’Estadi Municipal també veurà jugar un dels grans clubs del futbol europeu aquest desembre.
Es tracta del Liverpool. El conjunt anglès disputarà un partit amb l’equip juvenil del club a l’Estadi Municipal d’Olot. Serà en la sisena jornada de la UEFA Youth League, la competició dels equips juvenils (sub-19) dels clubs que formen la Champions League.
El filial dels anglesos s’enfrontarà al Girona, coincidint amb l’eliminatòria que els primers equips dels dos clubs disputaran a la Champions la mateixa setmana. El partit tindrà lloc el dimarts 10 de desembre a les 12 h amb entrada gratuïta.
El partit serà a l’Estadi Municipal a causa de les exigències del conjunt anglès que s'ha negat a jugar a les instal·lacions del juvenil gironí. L'enfrontament serà quatre dies després que l'equipament aculli el partit entre l’Olot i el Sevilla de la Copa del Rei, el qual es disputarà el dijous 5 de desembre a les 21 h.