L'acord té per efecte estudiar el destí de l'edifici de Can Prat catalogat de singular. Segons va explicar el regidor d'Urbanisme, Joan Albesa, l'acord suposarà la definició de les estructures de l'edifici adjacent, actualment en construcció. Albesa va puntualitzar que la solució permetrà que l'edifici del costat pugui assolir l'aprofitament marcat pel Poum.
Albesa va indicar que l'acord també té en compte que Can Prat passi d'ús d'habitatge a un ús terciari. Segons Albesa, el canvi d'ús permetrà la rehabilitació de l'edifici i l'inici d'una activitat privada que contribuirà a la dinamització de l'activitat al sector de Sant Ferriol. L'edifici va ser projectat per l'arquitecte Alfred Paluzie l'any 1906.
El portaveu del Partit Popular Joaquim de Trincheria, va demanar que les obres no causessin problemes als veïns, ja que segons ell n'hi ha que estan alerta.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de maig de 2009 a
les 00:00
Et pot interessar
-
Societat La Vall d'en Bas estudia portar al contenciós la variant d'Olot i les Preses i demanar que s'aturi el projecte
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
